Mey Yellow, red, golden kiyala enne Modaka neweda? Kansa includeමෝල් වෙලා පක ගලක් කරගන්න නම් අදහස කාමේශ්වරී නෙවෙයි මදනමෝදකයක් ගනින්.
Sanjeewani 50%මම මුලින්ම සෙවනගල කහ එක කෑවා මුලදි වැදුනා පස්සේ වදින් නැතුව ගියා මම එහෙම එක දිගට ගුලි කන්නේ නෑ සති දෙකකට මාසෙකට සැරයක් ව්ගේ කන්නෙ.පස්සේ රතු එකක් කෑවා හිස් බඩ පුක හිරි වැටෙන්නම වැදුනා පහලොස් පාරක් විතර අතේ ගැහුවා.පස්සේ ගෝල්ඩ් ලේබල් එකක් කැවා ඒකත් වැඩ කලා.ඒත් දැන් රතු එක ගෝල්ඩ් එක කෑවට වදින් නෑ පස්සේ ගෝල්ඩ් දෙකක් කෑවා එකක් කාලා පැයකින් වගේ එත්කොට් ර මුලින් ගහන්වා වගේ ෆීලින් එක් ආවා.වේලිලා හයියට තියෙන ඒවට් වඩා අලුත් තෙතට් තියෙන එක කොලිටි දැන් ගුලි කන්නෙ නෑ වැඩක් නැති නිසා.ෆේස්බුක් පේජ් වල සැර වැඩිම රෙඩ් ඇන්ඩ් බ්ලැක් ලේබල් කියලා තියේ ඕවා සුවර් නෑ පිස්සන්ට දෙන ටැබා හිටන් දාලා හදන ඒවද කියලා.සෙවනගල රතු එකෙයි කහ එකෙයි ගෝල්ඩ් එකෙයි වෙනස රතු සහ ගෝල්ඩ් වල කන්සා 5% වැඩි.සංජීවනි එකේ නම් සීයට පනහ්ක් කංසා කියනවා ඒත් බෝතල් තමා තියෙන්නේ
That means no additional substance but suger only? How comes? Original sewanagala does so?Vip means double sugar thats all
There is no additional substance other than double sugar in discriptionThat means no additional substance but suger only? How comes? Original sewanagala does so?

They cheat people?There is no additional substance other than double sugar in discription![]()
Not sure.but all the ingredients are same as othersThey cheat people?

කන්සා ප්රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.Mey Yellow, red, golden kiyala enne Modaka neweda? Kansa include
Yello ekata wada 5% red and gold eke wadi kiyala tama kiweSewanagala Gold 5% ??
Ethin oya yellow pack Madana modakama neda? Mokakdha wenasak?කන්සා ප්රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.
Owwata Early ejaculation nathi wennanedaසෙවනගල kalin තිබ්බ 75% kansa
Sansthawe eka hodaida?කන්සා ප්රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.
Modaka and oka ekai da wenas da???VIP එකේ තියන ingredirents වල quality එක high කියල තමා කියන්නේ.
ශ්රීමත් madanamodakaya.Ethin oya yellow pack Madana modakama neda? Mokakdha wenasak?
Owwata Early ejaculation nathi wennaneda
------ Post added on Oct 6, 2025 at 7:31 PM
------ Post added on Oct 6, 2025 at 9:57 PM
Ekiyanne Kameshwari bottle Madanamodaka newe Standard medicine da?ශ්රීමත් madanamodakaya.
ඕක Standard එකක් නැහැ කියනවානේ
ඉස්සර ඕවා දැම්මා ම track out යනවා
සෙවනගල kameshwari එක ඊට වඩා Standard එකකට හදන්නේ.
අනවශ්ය දේවල් දාන්නේ නෑ psychol ගහන.
ආයුර්වේද වෛද්ය ක්රම වලට අනුව හදල තියෙන්නෙ.
එහෙම ejaculate වෙන්නෙ හෝ ඇති වෙන්නෙ හෝ නැති වෙන්නෙ නැහැ.
හැබැයි feeling වැඩියි.
ගොඩක් වෙලා අල්ලන් ඉන්න පුළුවන්. වගේම ejaculate වෙන අවස්ථාවේ ලැබෙන වින්දනය ගොඩක් වෙලා feel වෙනවා මොලේ ට හොඳටම danenawa.
Regular sex කරණකොට ejaculate වෙන එක තප්පර ganen ඉවර උනාට මෙක දැම්මාම ඒ මොහොත feel වෙනවා ගොඩක් වෙලා.
Ekiyanne physically badu ගොඩක් වෙලා gassi gassi යනව කියන එක නෙමෙයි.
එකෙන් වෙන pleasure එක මොලේ dakwa යන neurone signal එක drop වෙන්නෙ නැහැ complete උනත් ආයේ ආයේ feel කරවනවා.
Ejaculation limbo එකක ටිකක් වෙලා feel කර කර ඉන්න පුළුවන්.
Dryness එකත් අඩු වෙනවා. Precum වැඩියි
Feelings ඔක්කොම boost වෙනවා.
කෙල්ල එක්ක ඉන්නකොට ekiwa හොඳට feel වෙනවා. සතුට and connection එක. Touch එක. Smell එක. Voice එක ඔක්කොම දේවල් boost වෙලා feel වෙනවා. Emotional boost එක වැඩියි. Happiness එක වැඩියි