VPS ගැන දන්න එවුන් උදවු කරපල්ලා

Ayeshlive

Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Oya thiyenne cPanel newei machan. Oken puluwan VPS eka control karanna witharai machan. VPS eke thiyena accounts control karanna baha.
    Putty hari mokakhari SSH software ekakin connect weyan. username eka samanyayen "root". Password eka denawa web host.
    eeta passe puttygen eken key ekak hadaganin. cPanel install karanna epa machan. umbata yana cost ekath wadiy, anith eka 128MB RAM thiyegen cPanel install karoth site ekata resources madi wenawa. webmin wage ekak install karapan... Linode KB eke thiyenawa articles wagayak. piliwela.... Good luck!
     

    බකුනා

    Well-known member
  • Apr 24, 2012
    1,847
    192
    63
    30
    අවතැන් වෙලා ඉන්න
    Oya thiyenne cPanel newei machan. Oken puluwan VPS eka control karanna witharai machan. VPS eke thiyena accounts control karanna baha.
    Putty hari mokakhari SSH software ekakin connect weyan. username eka samanyayen "root". Password eka denawa web host.
    eeta passe puttygen eken key ekak hadaganin. cPanel install karanna epa machan. umbata yana cost ekath wadiy, anith eka 128MB RAM thiyegen cPanel install karoth site ekata resources madi wenawa. webmin wage ekak install karapan... Linode KB eke thiyenawa articles wagayak. piliwela.... Good luck!

    thnx balamu try karala
    :yes:
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    බකුනා;13237656 said:
    Putty eken wada naa. SSH explorer eken connect una.. but mukuth nane. meha paththen file 3k watenawa.. remote desktop na

    remote desktop ekak naha machan..SSH explorer eken files witharai balanna puluwan.softwares (php, apache, BIND, phpmyadmin, APC, etc) install karann shell elata login wennama one.
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    බකුනා;13237691 said:
    mata mokakda me vps eken karanna puluwan.. ?
    යකෝ කරන්නෙ මොකද්ද ඇත් දන්නෙ නැතුව මොන ලබ්බටද ඕක ගත්තෙ‌ ? :growl:
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    බකුනා;13237691 said:
    mata mokakda me vps eken karanna puluwan.. ?

    salli aparadene ban..VPS ekak thiyenawanam machan web hosting , web scraping, spamming, wage web-related ewa karanna puluwan. onenem seedbox ekak hadagannath puluwan...
    IP addresses 2n wath wadak ganin machan web hosting karanne naththam,
     

    |MadMan|

    Member
    Jul 27, 2012
    2,881
    155
    0
    SEO tools tikak host karapan! Host karala share dala elakiri eke Fiverr karana unta sell karapan! $20 wage hoyanna puluwan ubata nikan idala :) Linux change karanna baha machan ubata!