Oya thiyenne cPanel newei machan. Oken puluwan VPS eka control karanna witharai machan. VPS eke thiyena accounts control karanna baha.
Putty hari mokakhari SSH software ekakin connect weyan. username eka samanyayen "root". Password eka denawa web host.
eeta passe puttygen eken key ekak hadaganin. cPanel install karanna epa machan. umbata yana cost ekath wadiy, anith eka 128MB RAM thiyegen cPanel install karoth site ekata resources madi wenawa. webmin wage ekak install karapan... Linode KB eke thiyenawa articles wagayak. piliwela.... Good luck!
Putty hari mokakhari SSH software ekakin connect weyan. username eka samanyayen "root". Password eka denawa web host.
eeta passe puttygen eken key ekak hadaganin. cPanel install karanna epa machan. umbata yana cost ekath wadiy, anith eka 128MB RAM thiyegen cPanel install karoth site ekata resources madi wenawa. webmin wage ekak install karapan... Linode KB eke thiyenawa articles wagayak. piliwela.... Good luck!


Linux change karanna baha machan ubata!