Web එකක Client Changes අවම කරගන්න මොනවද ? උඹළා අනුගමනය කරන උපක්‍රම

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    Change Request, customer ekka discuss karala ne UI eka hadanne, UI eka hadala customer balala approve unata passe customer kiyana onama modification ekak change request(CR) ekak wenawa, e customer request karana change eka current design ekata mona tharam effect ekak wenawada kiyana eka uda oyata change karana eka ho charge nokarana eka karanna puluwan, minor change walata nam godak welawata charge karanne naha, ewa ewi kiyala podi allocation ekak budget eken tiya ganna ona, customerta eka free karala denawa kiwama eyage hithath hodai ne, eth ape design change ekak wage loku change ekak wenawanam, oya eka customer ekka communicate karala e change ekata oyata yana budget eka wenama customerta danna puluwan, ehtakota e change eka karagannawada nadda kiyana eka customer thama decide karanna ona, oya berila, karanna kiwath awlak naha, oyata wenama pay karanawane
    Thanks SUDDA ... Godk dewl dengatta :love: :yes:
     
    • Love
    Reactions: eyes and Shamal3001