Web එකක Client Changes අවම කරගන්න මොනවද ? උඹළා අනුගමනය කරන උපක්‍රම

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,599
    100,829
    113
    ගාන කියපන්
    කෙලින්ම බහිනවා පෙජ් එකක වැඩ ටිකක් නිකන් පොඩි message box එකක ගාණට.
     

    eyes

    Well-known member
  • Jul 25, 2020
    500
    611
    93
    UI design ekak karala ekata okkoma illana ewa dala approve karagena patan gannawa
    eth changes enawanam free karanna barinam CR danawa
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,843
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    hourely rate ganin wenma karanna deyak na. mama hadapu eka site ekak client hithena hithena parata wenas karanna kynwa matath epa wela hitiye uge backup waltama data iwarai. pages 4ka wordpress site ekak muge labbe edit karalama single backup file ekak dn 1GB+. mama oka uta kiwwa aye mula idala site eka hadannm patta fast wenwa kiyala. koheda u karanna denne na. mamath ekama eka alla alla inwa mata moko
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    Fixed budget na
    Hourly rate karanne
    Uta athi nam nawaththuwa
    Ona taram changes digatama kala, shalli $$$
    Hourly rate kiyd kiyl decide krnne skill ekenda sudda
    ගාන කියපන්
    කෙලින්ම බහිනවා පෙජ් එකක වැඩ ටිකක් නිකන් පොඩි message box එකක ගාණට.
    Terun na sudda
    UI design ekak karala ekata okkoma illana ewa dala approve karagena patan gannawa
    eth changes enawanam free karanna barinam CR danawa
    cR kiuwe mokkd sudda
    hourely rate ganin wenma karanna deyak na. mama hadapu eka site ekak client hithena hithena parata wenas karanna kynwa matath epa wela hitiye uge backup waltama data iwarai. pages 4ka wordpress site ekak muge labbe edit karalama single backup file ekak dn 1GB+. mama oka uta kiwwa aye mula idala site eka hadannm patta fast wenwa kiyala. koheda u karanna denne na. mamath ekama eka alla alla inwa mata moko
    Pitarata suddonge weda genada meke katha wenne nattten local un genad sudda
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    lankwe un ekka hourely rate wda karanwanm budusaranai :D:D:D
    Local කටු මිට හැත්තගෙන් සල්ලි ගන්න උසාවි ගානෙ යන්න ඕන. 😆
    ඒවා කරාට ගානත් පාඩුයි, එක්ස්පීරියන්ස් එකත් හිරිකිතයි
     

    eyes

    Well-known member
  • Jul 25, 2020
    500
    611
    93
    cR kiuwe mokkd sudda
    Change Request, customer ekka discuss karala ne UI eka hadanne, UI eka hadala customer balala approve unata passe customer kiyana onama modification ekak change request(CR) ekak wenawa, e customer request karana change eka current design ekata mona tharam effect ekak wenawada kiyana eka uda oyata change karana eka ho charge nokarana eka karanna puluwan, minor change walata nam godak welawata charge karanne naha, ewa ewi kiyala podi allocation ekak budget eken tiya ganna ona, customerta eka free karala denawa kiwama eyage hithath hodai ne, eth ape design change ekak wage loku change ekak wenawanam, oya eka customer ekka communicate karala e change ekata oyata yana budget eka wenama customerta danna puluwan, ehtakota e change eka karagannawada nadda kiyana eka customer thama decide karanna ona, oya berila, karanna kiwath awlak naha, oyata wenama pay karanawane
     
    • Love
    Reactions: Psiko