twitter kiyanne mokakda ane????:nerd:
babie ggirl Member Sep 28, 2009 160 4 0 in front of my PC Oct 16, 2009 #1 twitter kiyanne mokakda ane????
kudos_utopia Member Mar 31, 2008 26,085 368 0 Oct 16, 2009 #2 hahaha!! danne nadda! it is a social network where the main point is ti update ur status..ewage ekak ..u know.. just like facebook lite www.twitter.com
hahaha!! danne nadda! it is a social network where the main point is ti update ur status..ewage ekak ..u know.. just like facebook lite www.twitter.com
babie ggirl Member Sep 28, 2009 160 4 0 in front of my PC Oct 16, 2009 #3 kudos_utopia said: hahaha!! danne nadda! it is a social network where the main point is ti update ur status..ewage ekak ..u know.. just like facebook lite www.twitter.com Click to expand... thanx
kudos_utopia said: hahaha!! danne nadda! it is a social network where the main point is ti update ur status..ewage ekak ..u know.. just like facebook lite www.twitter.com Click to expand... thanx
feed Member Nov 14, 2008 4,563 279 0 oba nodani,mulu lowama dani... Oct 16, 2009 #4 oya babie girl neme BABY girl kenek ne...hikaz
babie ggirl Member Sep 28, 2009 160 4 0 in front of my PC Oct 16, 2009 #5 feed said: oya babie girl neme BABY girl kenek ne...hikaz Click to expand... ane me danne nethi nisai ahuwe oya okkoma danna kena wenda athi katha karanne
feed said: oya babie girl neme BABY girl kenek ne...hikaz Click to expand... ane me danne nethi nisai ahuwe oya okkoma danna kena wenda athi katha karanne
L ldwkm Member Dec 30, 2008 2,811 45 0 LONDON,UK Oct 16, 2009 #7 feed said: oya babie girl neme BABY girl kenek ne...hikaz Click to expand... dont u mean baby boy??