Which is the best IT company in SL? (ලංකාවේ හොඳම IT Company එක මොකක් ද?)
ලංකාවේ හොඳම IT company එක මොකක් ද?
1. Virtusa
2. IFS
3. MIT
4. Creative Solutions
5. Ecollege
6. Ebuilder
7. Euro Center
8. Aepona
9. JKCS
10. Other
P. S - කව්රුහරි කියනවද මේක Vote දන්න පුළුවන් විදියට පොස්ට් කරන්නේ කොහොමද කියල?
ලංකාවේ හොඳම IT company එක මොකක් ද?
1. Virtusa
2. IFS
3. MIT
4. Creative Solutions
5. Ecollege
6. Ebuilder
7. Euro Center
8. Aepona
9. JKCS
10. Other
P. S - කව්රුහරි කියනවද මේක Vote දන්න පුළුවන් විදියට පොස්ට් කරන්නේ කොහොමද කියල?


