Why I doggy Sandy_Fdo's mom softly?

helplesser

Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,220
    27,905
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Ube ammata hukapu ekada ponnayo Supun ?

    Namak kiyawaganna be hariyata. Spunky kiyanne mokakda kiyala issella search karaka igenagena wara.

    Dup ballige puthaa.

    āļ‰āˇƒāˇŠāļ´āˇ”āļąāˇŠāļšāˇ’āļē āļģāˇāļŊ⎊ āļšāļģāļŊāˇ āļœāˇ„āļ´āļąāˇŠ āļœāˇ‘āļąāˇ’āļœāˇš āļ´āˇ”āļšāˇš 😂
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    āļ‰āˇƒāˇŠāļ´āˇ”āļąāˇŠāļšāˇ’āļē āļģāˇāļŊ⎊ āļšāļģāļŊāˇ āļœāˇ„āļ´āļąāˇŠ āļœāˇ‘āļąāˇ’āļœāˇš āļ´āˇ”āļšāˇš 😂
    Ada raata bolaa gedara giyaama gahannam pons. Puka hodan inna kiyapan gaanita 🤭
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,220
    27,905
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Ada raata bolaa gedara giyaama gahannam pons. Puka hodan inna kiyapan gaanita 🤭
    āļ¸āļ¸ āˇ„āˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļ¸āˇš āļ­āˇŠâ€āļģ⎙āļŠāˇŠ āļ‘āļš āļ¯āˇāļąāˇ€āˇ.
    āļ”āļēāˇ āļ‘āļąāˇ€āˇ āļąāˇšāļ¯ āļļāļŊāļŊ āļēāļąāˇŠāļą. :giggle:
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    Dan umba hitanne mama Sandy_Fdo ge fake ekak kiyalada? Umbalata pissuda ponz. Yako mata mey eka ID ekak tibila waathayak wela tiyenne. tawa ekak hadan inna pissu kiyala hituwada?
    there is a life outside of EK ban. Eliyata bahala balapan.
    Quote karala wadak nathi nisa mama uta comment kale ne ban. 🤭
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    āļ¸āˇšāļšāˇš āļ¯āˇāļąāˇŠ ⎄⎐āļ¸āļ¯āˇāļ¸ āˇ€āļŊ⎒ āļąāˇš 🖖
     
    • Haha
    Reactions: Sandy_Fdo

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    āļ¸āˇš āļšāˇ’āļąāļ¸āˇŠ ⎀āļŊ⎒āļēāļšāˇŠāļ¯
    āļ‹āˇƒāˇ’ āļ‹āˇƒāˇ’ āļ‹āˇƒāˇ’
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,533
    10,380
    113
    Dan umba hitanne mama Sandy_Fdo ge fake ekak kiyalada? Umbalata pissuda ponz. Yako mata mey eka ID ekak tibila waathayak wela tiyenne. tawa ekak hadan inna pissu kiyala hituwada?
    there is a life outside of EK ban. Eliyata bahala balapan.
    Quote karala wadak nathi nisa mama uta comment kale ne ban. 🤭
    Guess kara witarai ne. Dont get it serious machan. Love you both. :love:
     
    • Like
    Reactions: Sandy_Fdo

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,220
    27,905
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    āļ­āˇœāļ´āˇ’āļ§ āˇ€āˇāļŠ āļąāˇāļ¯āˇŠāļ¯ āļēāļšāˇ āļ‘āļš āļ‘āļšāˇāļœāˇš āļ­āˇŠâ€āļģ⎙āļŠāˇŠ āļ…āˇƒāˇŠāˇƒāˇ™ āļšāˇ”āļąāˇ”⎄āļģāļ´ āļšāˇ’āļē āļšāˇ’āļē ⎀⎐āļŊāļŊ⎙āļąāˇŠāļą
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,853
    113
    ⎃āļŊ āļŊāļŊ āļŊāˇ ... ⎃āļŊāļŊāˇ āļ‰āļąāˇŠāļ¯ āļ¸āˇœāļąāˇ’āļąāˇŠāļœāˇŠ :cool::cool:
    āļ¸āˇ”āļąāˇŠ āļ¯āˇ™āļąāˇŠāļąāˇ ⎄⎐āļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļ¸āļģāˇāļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇ āļ†āļ­āļŊ⎊ ⎄⎐āļļ⎐āļē⎒