@Sandy_Fdo Hii !!Ignore karala daapan huththo nikan welawa kanne natuwa.
Mun wage un attention craving, dunne nati unama ekko maru wei naththan marei. kokath hondai.
@Sandy_Fdo Hii !!Ignore karala daapan huththo nikan welawa kanne natuwa.
Mun wage un attention craving, dunne nati unama ekko maru wei naththan marei. kokath hondai.
Ube ammata hukapu ekada ponnayo Supun ?
Namak kiyawaganna be hariyata. Spunky kiyanne mokakda kiyala issella search karaka igenagena wara.
Dup ballige puthaa.
Ada raata bolaa gedara giyaama gahannam pons. Puka hodan inna kiyapan gaanitaāļāˇāˇāļ´āˇāļąāˇāļāˇāļē āļģāˇāļŊ⎠āļāļģāļŊ⎠āļāˇāļ´āļąāˇ āļāˇāļąāˇāļ⎠āļ´āˇāļāˇ![]()
āļ¸āļ¸ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļ¸āˇ āļāˇâāļģāˇāļŠāˇ āļāļ āļ¯āˇāļąāˇāˇ.Ada raata bolaa gedara giyaama gahannam pons. Puka hodan inna kiyapan gaanita![]()
Dan umba hitanne mama Sandy_Fdo ge fake ekak kiyalada? Umbalata pissuda ponz. Yako mata mey eka ID ekak tibila waathayak wela tiyenne. tawa ekak hadan inna pissu kiyala hituwada?@Sandy_Fdo Hii !!fake run karaddi meeta vada vimasillen idapan.
@Sandy_Fdo Hii !!fake run karaddi meeta vada vimasillen idapan.
Quote karala wadak nathi nisa mama uta comment kale ne ban.Dan umba hitanne mama Sandy_Fdo ge fake ekak kiyalada? Umbalata pissuda ponz. Yako mata mey eka ID ekak tibila waathayak wela tiyenne. tawa ekak hadan inna pissu kiyala hituwada?
there is a life outside of EK ban. Eliyata bahala balapan.
Boruwata hari randu weddi podi kick ekak tiyenawa ban.āļ¸āˇāļ⎠āļ¯āˇāļąāˇ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āˇāļŊ⎠āļąāˇ![]()
āļ¸āˇāļ⎠āļ¯āˇāļąāˇ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āˇāļŊ⎠āļąāˇ![]()
Dan umba hitanne mama Sandy_Fdo ge fake ekak kiyalada? Umbalata pissuda ponz. Yako mata mey eka ID ekak tibila waathayak wela tiyenne. tawa ekak hadan inna pissu kiyala hituwada?
there is a life outside of EK ban. Eliyata bahala balapan.
Guess kara witarai ne. Dont get it serious machan. Love you both.Quote karala wadak nathi nisa mama uta comment kale ne ban.![]()

Anna ehema warenGuess kara witarai ne. Dont get it serious machan. Love you both.![]()
Pissuda ban api dennage political views idan wenas. Ekama equality eka Anurada pons wa penna bari eka.Guess kara witarai ne. Dont get it serious machan. Love you both.![]()
āļ¸āļ§āļāˇ, āļ¸āļąāˇ meke ignore āļāļģāļŊ⎠āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ okawa wtri. LolPissuda ban api dennage political views idan wenas. Ekama equality eka Anurada pons wa penna bari eka.
āļ¸āˇāļąāˇ āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļ¸āļģāˇāļāļąāˇāļąāˇāˇ āļāļāļŊ⎠āˇāˇāļļāˇāļēāˇāˇāļŊ āļŊāļŊ āļŊ⎠... āˇāļŊāļŊ⎠āļāļąāˇāļ¯ āļ¸āˇāļąāˇāļąāˇāļāˇ![]()
ado balapan hathara athin pahara deddi mama thani aliya wage hitiyeāˇāˇāļ⎠āļāļāˇāļāˇāļ¸ āļāļāļ¸ āļāˇāļąāļāˇāļąāˇ