Wife විකුණන එක ගැන මොකද හිතෙන්නෙ?

dmsupun

Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    උන්ගෙ කැමැත්ත.ලංකාවෙ උන්ට නම් මැජික් ඕවා..:rofl:

    ඕව වැරදි වැඩ, ඕවට උඩ ගෙඩි දෙන එකෙන් මේකෙ ඉන්න පොඩි උන්ටත් දෙන්නෙ වැරදි ආදර්ශ. දවසක තමුන්ගෙ ළමෙකුන් සල්ලි හොයන්න කියල කසාද බැදල ඔහොම උනොත් මොකද කරන්නෙ? උන් දෙන්නට හොද නම් මට මොකෝ කියනවද?
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    අපෝ ඕක මොකක්ද. මෙකේ ඉන්නවා dial එකක් ඌට උගේ අම්මා එක්ක sex කරන්න fantasy එකක් තියෙනව, නමුත් ඒක කරගන්න බැරි නිසා මූ ඒ විදියට හිතින් මවාගෙන උගේ ගෑනි එක්ක sex කරන්වා.
    එකේ අතුරු ඵලයක් විදියට මූ ඔය subject එකේ උන්ට කියන්නෙ අම්ම ව share කරපන් කියලා. අම්මයි ගනියි වෙනස් විදියට ඌට දකින්න බැරි වෙලා තියෙන්නෙ උගේ sex with mom fantasy එක නිසා.

    හැබැයි ඌ හෙන නෝන්ජලයෙක්. Rep කපන්න හැංගිලා රුසියා, වගේම Alpha male online tutorial දෙනව.
    පාට් ටයිම් එකේ ජාවා ස්ක්‍රිප්ට් ගහනවා. කැරි ගොං case එකක්‌ ඉතින්. ඌට මානසික ලෙඩක් කියලා හරියට කියන්න බැ. ඕන එකෙක් ට fantasy තියෙනව නෙ. නමුත් අර අතුරු ඵල ටික භයානකයි සමාජයට.
     

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    old_clip__diya_redda__sl_shani-4_tmb.jpg
    2a2eaf08e73c42bd99b339622e02fc2f.jpg
    Wife nude photography



    teenager කියන මෙම්බර් තමන්ගේ ගෑනිගෙ හෙලුව ඉන්ටර්නෙට් එකේ විකුනනවා කියලා මේ වෙන කොට හැමෝම දන්නවනෙ! මොකද ඒක ගැන හිතෙන්නෙ? ඔයාලටත් එහෙම ගෑනිව විකුනලා සල්ලි හොයන්න හිතෙනවද?
    oya okige gani wenne nathuwa athi :lol:
     

    sthumi

    Well-known member
  • Apr 9, 2009
    2,104
    158
    63
    ඕව වැරදි වැඩ, ඕවට උඩ ගෙඩි දෙන එකෙන් මේකෙ ඉන්න පොඩි උන්ටත් දෙන්නෙ වැරදි ආදර්ශ. දවසක තමුන්ගෙ ළමෙකුන් සල්ලි හොයන්න කියල කසාද බැදල ඔහොම උනොත් මොකද කරන්නෙ? උන් දෙන්නට හොද නම් මට මොකෝ කියනවද?

    GT yata dan mekata traffic enne owage kuhu harupa walin witarari..uta mewa ganak na. if someone report this property more chance to EK gets blocked
     
    Last edited: