Cracked Malwarebytes....
https://torrentgalaxy.to/torrent/15...294--Lifetime-Activation----Patch----haxNode-
https://torrentgalaxy.to/torrent/15...294--Lifetime-Activation----Patch----haxNode-
Defender athi pons.කාලයක්ම වයිරස් ගාර්ඩ් එකක් නැතුව දිව්වෙ. දැන් එකක් දාන්න බැලුවෙ දෙපාරක් විතර කෙලවෙච්චි නිසා.
ඔය තියෙන එව්වලින් මොකක් හරි අරන් දැම්මැකි ඒත් ගානත් එක්ක වෙන වැඩේ වටිනවද කියන එකයි ප්රශ්නෙ.
ඒ කිව්වෙ ගණන් අඩු එකකින් කරගන්න පුලුවන් වැඩේට වැඩි එකක් පාවිච්චි කරන්න ඕනෙ නැති හින්දයි අහන්නෙ.
අනිත් එක ස්ලෝ වෙන එක. සමහරු නම් කියනවා වින්ඩෝස් ප්රොටෙක්ශන් එක ඇති කියලා. ඒත් ඉතින් මට කෙළ උනානෙ.
Registry clean එකක් wenne මං හිතන විදියට github එකේ තියෙනවා Bat එක Malwarebytes එකෙන් අල්ලනවා ඒ BAT එක හැබැයි අනිත් කිසිම එක්කින් අල්ලන්නෑ අවුලක් නෑ safe Crack කරනවට වඩාkohomada trail eka aluth karanne?
Windows අප්ඩේට් කරන්නෙ නෑද්ද? සාමාන්යයෙන් windows updates off කරොත් defender update එකත් off වෙනව. paid ඒවා දැම්ම කියල වැඩි වෙනසක් නෑ. අලුතින්ම එන වෛරස් එකක් දාගත්තොත් කොහොමත් ඉවරයි.අනිත් එක ස්ලෝ වෙන එක. සමහරු නම් කියනවා වින්ඩෝස් ප්රොටෙක්ශන් එක ඇති කියලා. ඒත් ඉතින් මට කෙළ උනානෙ.
Window update nokarannema na.Windows අප්ඩේට් කරන්නෙ නෑද්ද? සාමාන්යයෙන් windows updates off කරොත් defender update එකත් off වෙනව. paid ඒවා දැම්ම කියල වැඩි වෙනසක් නෑ. අලුතින්ම එන වෛරස් එකක් දාගත්තොත් කොහොමත් ඉවරයි.
Kaspersky paid versionකාලයක්ම වයිරස් ගාර්ඩ් එකක් නැතුව දිව්වෙ. දැන් එකක් දාන්න බැලුවෙ දෙපාරක් විතර කෙලවෙච්චි නිසා.
ඔය තියෙන එව්වලින් මොකක් හරි අරන් දැම්මැකි ඒත් ගානත් එක්ක වෙන වැඩේ වටිනවද කියන එකයි ප්රශ්නෙ.
ඒ කිව්වෙ ගණන් අඩු එකකින් කරගන්න පුලුවන් වැඩේට වැඩි එකක් පාවිච්චි කරන්න ඕනෙ නැති හින්දයි අහන්නෙ.
අනිත් එක ස්ලෝ වෙන එක. සමහරු නම් කියනවා වින්ඩෝස් ප්රොටෙක්ශන් එක ඇති කියලා. ඒත් ඉතින් මට කෙළ උනානෙ.
Kaspa gaththadWindow update nokarannema na.
eth karoth samahara weleta eka eka library awul yanawa.
mage Ransomware ekak gihin machine eka witharak nemei Google drive ekatath kela una.
thama hithaganna baruwa inne Google drive ekata moko karanne kiyala.
wadi arakshawata eke damma ekath kelawuna.
defender පාවිච්චි කරනවනම් windows update on කරලම තියන්න ඕනෙ.Window update nokarannema na.
eth karoth samahara weleta eka eka library awul yanawa.
mage Ransomware ekak gihin machine eka witharak nemei Google drive ekatath kela una.
thama hithaganna baruwa inne Google drive ekata moko karanne kiyala.
wadi arakshawata eke damma ekath kelawuna.
thibbe na ban.google drive app
machn e link eka denawada,uba use karana ekemaRegistry clean එකක් wenne මං හිතන විදියට github එකේ තියෙනවා Bat එක Malwarebytes එකෙන් අල්ලනවා ඒ BAT එක හැබැයි අනිත් කිසිම එක්කින් අල්ලන්නෑ අවුලක් නෑ safe Crack කරනවට වඩාView attachment 218981
මේකට උඩින් දැම්මා bokka
------ Post added on Nov 14, 2023 at 12:57 PM
https://github.com/Scrut1ny/Malwarebytes-Premium-Bypassmachn e link eka denawada,uba use karana ekema