windows 10 Help!

keerthi.mac

Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    මචන්ලා,

    මගේ notification එක තිබ්බට update එක ඇවිල්ල තිබ්බේ නැහැ. එක නිසා පළවෙනියට කලේ cmd එකෙන් update එකට force කරලා ගහන code එක try කරපු එක.

    හරි ගියේ නැහැ.

    පස්සේ dmtx කිවුව media tool එක ගෙන බැලුව.
    එක පටන් අරගෙන 11% ගිහින් freeze උනා. network monitor එකෙත් මොකුත් පෙන්නන්නේ නැහැ.
    එක නිසා කරපු වැඩේ closeකරලා දැම්ම. ආපහු පාරක් image එකක් හරි ගහගන්නවා කියලා අපහු start කරන්න හදද්දී මේක reboot කරන්න කියල ඉල්ලනවා. එක නිසා reboot කළා. එත් මේ මගුල එකම කියන්නේ.

    ඊට පස්සේ windows forum එකේ පොරක් දාල තිබ්බ iso එකක්. ඒක බා ගත්තා. එකෙ නම් සාමාන්‍ය විදිහට ඔක්කොම හරි ගිහින් 18% වෙද්දී error එකක් එනවා installation failed something happened කියලා.

    මොන මගුලක් වත් කරලා ද ගන්න බැරි උනා බන්.

    මට දුක apps ටික නැති වෙන නිසා. revit, Autocad etc.. ඒවායේ install files දැන් නැහැ.

    උදවුවක් මචන්ලා.