windows help....

121518

Member
Jan 7, 2015
146
12
0
මචන්ලා මාත් windows phone එකක් ගන්න ආසාවෙන් ඉන්න හින්දා අක්කා phone එකක් ගන්ඩ යනකොට WP එකක් අරන් දුන්නා. Microsoft lumia 435
එකක්.
මට දැනට මේ ප්‍රශ්න තියෙන්නේ,

1) බ්ලුටූත් වලින් mp3 file දානකොට sent වුනත් ඒවා phone එකේ පෙන්නන් නෑනෙ.( තියන තැන මට හොයා ගන්න බෑ)

2) file manager එකත් අවුල් ඕන විදිහට move කරන්නත් බෑ. (SD card එකක් දාලා නෑ. Phone memory ට folder add කරන්න බැරිද?)

දන්න වුන් කියලා දියල්ලකෝ.