windows password help

pradeepn81

Member
Dec 27, 2009
182
4
0
yakkala
machan mage computer 1 user accunt 2k thiyanawa eke normal user accunt eken log wela admin user password eka kadanna karamayaka thiyanawada.software instoll karanna denne na admin password eka nisa .danna kenek udu karanpan pls
 

Fire_Bird

Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    server ekak neweinam run ekata gihin meka gahala balahan "control userpasswords2" (without quotes)