word help

freak88

Member
Nov 15, 2008
12,945
1,172
0
Verified ✔
machan mage project ekak thiyenawa page 560 k eke 1 word ekak thiyenawa wens wenna ona hama thanama , bari da ekak select karala hama ekak ma change wenna wage seen ekak , mokada mama ahema kiyanne oya wage ekak issara kara wage mathakai ban ?​
 

sajith.xp.pk

Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,125
    4,279
    113
    Sri Lanka
    aiyo simple case ekakne ban... find and replace all.. find kiyala tool ekak athi word wala. eke replace kiyana ekee, hoyanna ona wachanaya saha replace wenna ona wachane type karala replace all kiyana eka press karapan :D thappara 10i :D wede kara gaththa nam rep ekak dapan :D
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    aiyo simple case ekakne ban... find and replace all.. find kiyala tool ekak athi word wala. eke replace kiyana ekee, hoyanna ona wachanaya saha replace wenna ona wachane type karala replace all kiyana eka press karapan :D thappara 10i :D wede kara gaththa nam rep ekak dapan :D

    pudanakotama kapiiiii yaka deyyek neh thanks heta rep dennam machoo14k iwara wela after 24 hrs