Lasanthajn

Well-known member
  • Nov 26, 2007
    1,943
    2,076
    113
    AI නිසා දැන් wordpress බාවිතය අඩු වෙනවා. නැත්නම් ලංකාවෙ හැම වෙබ් එකකම ලොකු image slider එකක්. ආණ්ඩුවේ වෙබ් වලට යන්න බැ තොරණ් වගේ. අනික අපේ එවුන් වෙබ් හදන්නෙ wordpress වලින් විතරයි. කිසිම වෙ දැනීමක් නෑ. දැන් ටික ටික nodejs, nextjs වලට යනවා.

    අනුරට හොද කාලයක් එයි ඉදිරියට
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,956
    10,221
    113
    කට්ටිය WordPress වලින් අයින් වෙන්න ලොකුම හේතුව හැම මගුලටම plugin, plugin නිසා. නැත්තන් WordPress සුපිරි.
     

    Lasanthajn

    Well-known member
  • Nov 26, 2007
    1,943
    2,076
    113
    මොකුත් ඕනේ නම් NSB App එක බලපන්. :lol: වෙසක් කාලේ තොරණක් වගේ.
    එක එක පාට Grid එකක්

    dw93TXBb6YZzaRVnS5guOQ8_QvWBfJseUqGMpfzO1JskMM0jP63V2NFPv4HLCjKavBg8YmEbmYfav2uSjOMn=w2560-h1440-rw