AI නිසා දැන් wordpress බාවිතය අඩු වෙනවා. නැත්නම් ලංකාවෙ හැම වෙබ් එකකම ලොකු image slider එකක්. ආණ්ඩුවේ වෙබ් වලට යන්න බැ තොරණ් වගේ. අනික අපේ එවුන් වෙබ් හදන්නෙ wordpress වලින් විතරයි. කිසිම වෙ දැනීමක් නෑ. දැන් ටික ටික nodejs, nextjs වලට යනවා.
අනුරට හොද කාලයක් එයි ඉදිරියට
අනුරට හොද කාලයක් එයි ඉදිරියට
වෙසක් කාලේ තොරණක් වගේ.