! සුරගන කතා කරලිය !හිත රිදුනට කරන්න දෙයක් නෑ කොම්ලෝ global scale එකෙන් ගත්තම WSO2 උඹ හිතන් ඉන්න තරම් ලොකු නෑ
! සුරගන කතා කරලිය !හිත රිදුනට කරන්න දෙයක් නෑ කොම්ලෝ global scale එකෙන් ගත්තම WSO2 උඹ හිතන් ඉන්න තරම් ලොකු නෑ
හෑලි ලියාගෙන තාම වටේ යනවා ලැජ්ජා නැද්ද බං? බයියෝ වගේ
ඔයාට කලිසමේ චූ ගියා කියල එකම ආපහු කියන්න බෑ. උඹම කියන විදිහට ඔය Sri Lanka Digital Government Architecture එකේ පොඩි කොටසක budget එක 15$ mil, හැබැයි ඉතින් 75$ mil revenue තියන සූටි පොට් එකට ඒවා පොඩි වැඩි.
WSO2 scale එකේ හැටියට 15$ mil කියන්නේ ලොකු ගානක් නෙවෙයි කියල රෙද්දක් ඇඳන් කියන්න පුලුවන්ද?
දෙවෙනි හෑල්ල ගැන නම් දුක හිතුනා හැබැයි. මේ තියෙන්නේ උඹේ ඉෂ්ට දේවතාවන් වහන්සේ විසින්ම දාපු එකක්. ඔකේ පේනවා ඇති 15$ mil කොටස overall එකෙන් කොච්චර පොඩි කොටසක්ද ඒ අනුව එතන තියන සල්ලි ප්රමානේ කොච්චරද කියල.
අර ජාවා විහිලුවට නම් උත්තර දෙන්න අවශ්ය නෑ නේද? උඹ එච්චර මෝඩ නෑනේ? ලෝකේ තියන mature ම platform එකකට කව්රුවත් service fees ගෙවන්නේ නැති එකයි WSO2 එකෙන් service ගන්න වෙන එකයි හෙනම ගොන් කියල උඹේ මට්ටමේ එකෙක්ට උනත් තේරෙනවා නේද?
හිත රිදුනට කරන්න දෙයක් නෑ කොම්ලෝ global scale එකෙන් ගත්තම WSO2 උඹ හිතන් ඉන්න තරම් ලොකු නෑ

mama dapu link eke images ayet metanama dana eka hodai.
1. oya kiyana Digital government project eka karanne ICTA eken, budget allocate wenne ICTA ekata. ICTA itself has staff more than 90 and hiring more and more https://www.icta.lk/careers/. oya budget ewata yanne ban
2. uba oya kiyana product wikunanna wenne ICTA ekata, ICTA ekata ona ewa develop karanawa ona unoth DB, broker,platform and infra tamai 3rd party ganne. uba oya kiyana manussayage company eke tiyenne open source products, ewa wikunannat naha gannawanam gewanna tiyenne services. ewata kiyana taram loku ganan hamba wenne naha.
3. ubata mysql, java example pennuwe company eke size ekawath industry use wena scale eka pennanne nemei. OpenSource samples solution ekakata watena hati pennanna. ubata support ganne nogena inna puluwan. habai gattath dollar million ganan ganne naha ekai mula idan kiwwe. anemanda uba issella revenue compare karanna CHEC, Apple genawa wage tamai![]()

ubata mama kiwwa wage uba ehen mehen ahidagena ewa galapanawa misak analyze karanne naha
1. e governance platform ekak wikunanna ehema product ekak porage company eke portfolio eke wikunanna tiyanawada? nattam porage company eka project widiyata weda aragena karanawada? oya dekatama answer eka danna nisa tamai mama kiwwe loku ganan hamba wenne naha kiyala MySQL answer eka dila. open source ehema wikunanna baha ubata oka therum ganna bari ekata mata karanna deyak naha.
2. CHEC bid karanne ports city wage dewal hadanna misak, government deparment walata softwares hadanna nemei neda? uba laksha 100k dila geyak haduwata laksha 2k wath dila software aran tiyanawada?![]()
ඇමරිකාවට දෙමු බන්..ඉන්දියන් එවුන් මේ ඇවිත් පාරේ රෙන්න ගත්තම කොහොමද..No proposal. Uba corona mul kale ICTA hadapu app eka promote karana kota mama mkd kiwwe failed kiyala. Thawa mkd demma mathak na mama kiwwa failed kiyala fail. Champikava genavath failed. Anura awath failed. Ona nam mama thawa aurudu 5 kin bump karanmam.
There is Only one solution - Sri lanka should be a state of china or india.
Meka inna unta ratak manage karanna tharam experience uth na talentuth na. Ochcharatama molayak nedda ban oka therum ganna
hodaine bn sinhalunta kama tiyenawane indian eun pare renna gattamaඇමරිකාවට දෙමු බන්..ඉන්දියන් එවුන් මේ ඇවිත් පාරේ රෙන්න ගත්තම කොහොමද..

දැන් නම් ටිකක් අමාරුයි වගේ නේද කොල්ලෝ? ආණ්ඩුවට WSO2 එකට වගේ සල්ලි නෑ කතා දැන් කියන්නේ නැද්ද?
උඹ ඔය රතු පාටෙන් කියන කොටස prove කරපංකෝ ඉතින්. department වලට software හදන එකක් ගැන මේ කතා කරන්නේ කියල හිතාගෙන ආපු සංජීවගේ පස්ස පැත්තේ ජිවත් දෙන ඩයල් කිව්වා කියල පිලි ගන්න බෑනේ මචං![]()

Deyak argue karaddi dewal hariyata danagena kaloth hari. dewal bageta danagena kaloth tamai ohoma hasirenne
1. Uba accuse karanawa products wikunala haduwa bari unama ayin unalu
2. Mama kiwwa wikunala mona gannada, already global income tiyana company ekakata mehe government LKR project eke salli wedak naha kiyala
3. Ube valid counter argument eka "naha lankawe project walata hena godak salli hamba wenawa (ICTA e gov system)"
4. Mama kiwwa ICTA eke mulu system eke full system ekata product widiyata wikunanna oya kiyana company ekata naha, project widiyata aran hadala wikunnat baha mokada ICTA eka already development karanawa. otana products dammat labenne subscription services walata ewata dollar million ganan gewanne naha kiyala
ubata metanin ehata argue karanna widiyak naha, mokada uba ICTA eke full architecture eka danne naha components monada tiyenne kiyala. anith paththata wso2 eke uba wiknanawa kiyala hithan inna product monada kiyalawath danne naha. ewa ehema salli dila ganna ewa nemei kiyala danan hitiyeth nadda manda kalin![]()
ඔක්කොටම කලින් ඇස් දෙකේ කඳුළු පිහිදගෙන ඒක පිලි ගනින්කෝ 
උඹම කියන විදිහට ඔය Sri Lanka Digital Government Architecture එකේ පොඩි කොටසක budget එක 15$ mil, හැබැයි ඉතින් 75$ mil revenue තියන සූටි පොට් එකට ඒවා පොඩි වැඩි.
ඔය රතු පාට කොටස වැරදි කියල ඔප්පු කරා දැන් ආපහු එකම කියවන්න එපා බංඔක්කොටම කලින් ඇස් දෙකේ කඳුළු පිහිදගෙන ඒක පිලි ගනින්කෝ
නිල් පාට කොටස උඹ නිකන් කිව්වට බෑ මොකද අපි සංජීව මෑණියන්ගේ බැතිමත්තු නෙවෙයි නේ prove කරපන්
තේරුමක් නෑ බං ඔය සංජීව කියන්නේ උඹලට බයියන්ට රාජපක්ෂලා වගේ තමයි. blindspot එකක්.hari ubama kiyapan balanna oya project ekata kiyak budget allocate karalada kiyala?
monada wikunanna giya products kiyala?
ubane ohoma 1st post eka damme
තේරුමක් නෑ බං ඔය සංජීව කියන්නේ උඹලට බයියන්ට රාජපක්ෂලා වගේ තමයි. blindspot එකක්.
ඔය බිස්නස්කාරයෝ කව්රුවත් බෝදිසත්වයෝ නෙවෙයි කියල තේරුම් ගන්න බලපන්
let's agree to disagree

That's not a requirement to have a vested interest.Yes CEO, business karayo perfect naha
business karayo opportunists, CEO la assholes la wenawa
but i had to disagree as i am confident that above mentioned company cannot make huge profits from subscriptions to the LK government and above company is not fully owned by single person just like rajapaksas![]()
That's not a requirement to have a vested interest.

සංජීවට ඩොලර් නැතුව ඉන්න ආණ්ඩුවෙන් වැඩක් නෑ කිව්වා නේද? ?ඌ හිඟමනේ ගිහින් තියෙන්නේ 2020 ඩොලර් තියන කාලෙනේ?Just explain the vested interest value? If you mention what sort of products going to be sold (as you accused) and whats the the budget entire project? i could prove that its which would achieved by a sales person![]()


සංජීවට ඩොලර් නැතුව ඉන්න ආණ්ඩුවෙන් වැඩක් නෑ කිව්වා නේද? ?ඌ හිඟමනේ ගිහින් තියෙන්නේ 2020 ඩොලර් තියන කාලෙනේ?
ඔක්කොටම කලින් ඒක වැරදියි කියල බල්ලා වගේ පිලිගනින්කෝ
මනුස්සකමට කතා කරාම තට්ටයගේ ගල් කොල්ල එනවා කරේ යන්න
dan ubane kiyanne ehema giya kiyala
itin ubama kiyapan amount ekai, monawa wikunalada ganna giye kiyala
ubata okata answer ekak denna bahane
lol wikunala monawa gannada ban ? LKR?
You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
