WSO2 සන්ජිවගේ පාර්ලිමේන්තුව

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ product අවශ්‍ය නෑනේ 2020 ලංකාවට fuel ගේන්න බැරිකමක් තිබ්බද නැද්ද කියන්න :lol:

    fuel genna salli tibba ehema kiyala software products walata dollar million ganan denna naha :lol:
    products tika puluwanda kiyanna dan? sirawata uba kohomada ban ohoma products wikunanna giya kiyala
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    fuel genna salli tibba ehema kiyala software products walata dollar million ganan denna naha :lol:
    products tika puluwanda kiyanna dan? sirawata uba kohomada ban ohoma products wikunanna giya kiyala

    අන්න පුතේ fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බ නම් උඹ මේ කියපු එක වැරදිනේ? උඹේ පෝස්ට් එක වැරදියි කියල උඹ පිලිගනින්කෝ ඉස්සෙල්ලම :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    අන්න පුතේ fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බ නම් උඹ මේ කියපු එක වැරදිනේ? උඹේ පෝස්ට් එක වැරදියි කියල උඹ පිලිගනින්කෝ ඉස්සෙල්ලම :lol:

    mama uththara dunna, dan uba uththara denna "monada products?"


    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:

    eeta passe api dennata piliganna puluwanne :lol:
    uba okata uththara dila prove karanakan ube 1st post eka pattapal boruwak
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    mama uththara dunna, dan uba uththara denna "monada products?"

    eeta passe api dennata piliganna puluwanne :lol:
    uba okata uththara dila prove karanakan ube 1st post eka pattapal boruwak

    නෑ නෑ උත්තර දීල නෑනේ කෝ ඉතින් උඹේ පලවෙනි පොස්ට් එකම වැරදි කියල පිලිගනින් කෝ. 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බද නැද්ද කියන එක මතනේ ඒක depend වෙන්නේ product කතාවක් අදාළ නෑනේ :rofl:

    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    නෑ නෑ උත්තර දීල නෑනේ කෝ ඉතින් උඹේ පලවෙනි පොස්ට් එකම වැරදි කියල පිලිගනින් කෝ. 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බද නැද්ද කියන එක මතනේ ඒක depend වෙන්නේ product කතාවක් අදාළ නෑනේ :rofl:

    uba ube thread eke palaweni post ekama weradiy kiyala piligannako, eka udane okkoma reply awe
    uba mage palaweni post eka gana ahapu prashneta uththara dunna ubata ehemawath uththara denna baha
    mokada eka boruwak kiyala prove unama eeta passe watunu posts invalid wenawa :lol:

    sirawata ahanne monada ban products :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    uba ube thread eke palaweni post ekama weradiy kiyala piligannako, eka udane okkoma reply awe
    uba mage palaweni post eka gana ahapu prashneta uththara dunna ubata ehemawath uththara denna baha
    mokada eka boruwak kiyala prove unama eeta passe watunu posts invalid wenawa :lol:

    sirawata ahanne monada ban products :lol:

    පුක මිසක් උත්තර දීල නෑනේ පුතා :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD


    ඇයි බං උඹේ ඒ කතාවේ කොටස් අත ඇර ඇර දුවන්නේ? 2020 ලංකාවේ ආණ්ඩුවට fuel ගේන්න සල්ලි තිබ්බද නැද්ද? එහෙම තිබ්බනම් උඹේ comment එක නිකන්ම පුක දීමක් නේද? :rofl:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි මං සංජීව ස'ට පුක දෙන්න ආවේ

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    පුක මිසක් උත්තර දීල නෑනේ පුතා :lol:






    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි මං සංජීව ස'ට පුක දෙන්න ආවේ

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:

    lol wikunanna giya products tika ahapu gaman kunuharapa matak wenawa boruwak kiyapu nisa
    mama karpau lokuma weradda "monada products" kiyala palaweni post eken ahapu nathi eka :lol: :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    lol wikunanna giya products tika ahapu gaman kunuharapa matak wenawa boruwak kiyapu nisa
    mama karpau lokuma weradda "monada products" kiyala palaweni post eken ahapu nathi eka :lol: :lol:
    කිසිම කුණුහරපයක් නෑ එහෙනම් මෙහෙම අහන්නම් කෝ :rofl:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    කිසිම කුණුහරපයක් නෑ එහෙනම් මෙහෙම අහන්නම් කෝ :rofl:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:

    ayi ban product tika ahapu gaman ochchara upset ganne :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ayi ban product tika ahapu gaman ochchara upset ganne :lol:

    ඇයි බං මෙච්චර සරල ප්‍රශ්නෙකට උත්තර දෙන්න බැරි? :lol:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඇයි බං මෙච්චර සරල ප්‍රශ්නෙකට උත්තර දෙන්න බැරි? :lol:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:

    ubata sarala prashnayata uththara nahane "monada wikunanna giya products" :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ubata sarala prashnayata uththara nahane "monada wikunanna giya products" :lol:
    මේකට උත්තර දීපන්කො ඊට පස්සේ අපි බලමු products :lol: පිළිවෙලට යමු පුතේ :lol:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    මේකට උත්තර දීපන්කො ඊට පස්සේ අපි බලමු products :lol: පිළිවෙලට යමු පුතේ :lol:

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:

    ubata topic ekata adala kisima argument ekak anthi dekata mama answer denna oni nane
    mama kalin kiwwa wage LKR amount eka prove karanna product tika danaganna oni
    i simply asked about products to calculate the amount and now you try to deviate from that :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    ubata topic ekata adala kisima argument ekak anthi dekata mama answer denna oni nane
    mama kalin kiwwa wage LKR amount eka prove karanna product tika danaganna oni
    i simply asked about products to calculate the amount and now you try to deviate from that :lol:

    ටොපික් එකට අදාළ නැත්තේ මොකෝ උඹ කියපු දේ ගැන නේ අහන්නේ :lol: ඒකට උත්තර දීපන්කො ඊට පස්සේ පුළුවන් product, usd, lkr වගේ සංකීර්ණ ඒවා කතා කරන්න :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD

    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ටොපික් එකට අදාළ නැත්තේ මොකෝ උඹ කියපු දේ ගැන නේ අහන්නේ :lol: ඒකට උත්තර දීපන්කො ඊට පස්සේ පුළුවන් product, usd, lkr වගේ සංකීර්ණ ඒවා කතා කරන්න :lol:



    1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
    2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා

    දෙකෙන් එකක් තෝර ගනින් :rofl:

    mage post eka weradi naha mokada mama years gana specify kale nahane :lol: uba hituwada 2020 march vehicle import karapu eka ban kale salli godak tiyana nisa kiyala, hari 2020 gas, petrol tibba habai no vehicle imports, 2022 weddi vehicle imports, gas, diesel, electricity naha

    e wagema mata kiyanna ona une struggle ekaka inna government LKR amount wedak naha already international client la inna companies walata
    itin oka weradiy kiyala prove karanna tiyana ekama widiyata "monada products?" kiyana ekata answer kaloth tamai, mokada eken calculate karanna puluwanne hamba wena amount :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    mage post eka weradi naha mokada mama years gana specify kale nahane :lol: uba hituwada 2020 march vehicle import karapu eka ban kale salli godak tiyana nisa kiyala, hari 2020 gas, petrol tibba habai no vehicle imports, 2022 weddi vehicle imports, gas, diesel, electricity naha

    e wagema mata kiyanna ona une struggle ekaka inna government LKR amount wedak naha already international client la inna companies walata
    itin oka weradiy kiyala prove karanna tiyana ekama widiyata "monada products?" kiyana ekata answer kaloth tamai, mokada eken calculate karanna puluwanne hamba wena amount :lol:

    අනා ඒ පාර අලුත් round එකකින් ආවද තට්ට කුක්කා? :rofl:

    උඹ 2020 කියල කිව්වේ නැත්තේ තට්ටයා පැනල දිව්වේ මොන අවුරුද්දේද කියලවත් අඩු ගානේ උඹ දැනගෙන හිටපු නැති නිසා :lol: 2020 තට්ටයා දුවපු එකක් ගැන කිව්වම උඹ 2022 fuel නැති කතාවක් කිව්වා කියලද දැන් කියන්නේ? ඒ කියන්නේ උඹට එච්චර මොංගල් කියලද? :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    අනා ඒ පාර අලුත් round එකකින් ආවද තට්ට කුක්කා? :rofl:

    උඹ 2020 කියල කිව්වේ නැත්තේ තට්ටයා පැනල දිව්වේ මොන අවුරුද්දේද කියලවත් අඩු ගානේ උඹ දැනගෙන හිටපු නැති නිසා :lol: 2020 තට්ටයා දුවපු එකක් ගැන කිව්වම උඹ 2022 fuel නැති කතාවක් කිව්වා කියලද දැන් කියන්නේ? ඒ කියන්නේ උඹට එච්චර මොංගල් කියලද? :lol:



    2020 uba hituwada maha salli godak tibba kiyala :lol: 2020 salli naha, ekai mulinma wahana import karana eka restrict karala patan gatte
    ubata ochchara dagalanna deyak naha ara wikunanawa kiyapu product tika kiwwanam apita subscription fees tika hoyagena balanna puluwan :lol:
    ubata eka defend karaganna baha, nikan boru kiyawanna gihin pacha unada manda

    පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්. :P

    හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද :rofl:

    monada products?
    gota apu gaman goatada ban duwagena gihin wikunanna giye? :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    2020 uba hituwada maha salli godak tibba kiyala :lol: 2020 salli naha, ekai mulinma wahana import karana eka restrict karala patan gatte
    ubata ochchara dagalanna deyak naha ara wikunanawa kiyapu product tika kiwwanam apita subscription fees tika hoyagena balanna puluwan :lol:
    ubata eka defend karaganna baha, nikan boru kiyawanna gihin pacha unada manda



    monada products?
    gota apu gaman goatada ban duwagena gihin wikunanna giye? :lol:

    ආය වටේ යනවා කුක්කා :rofl: අනි 2020 සම්ලි ගොම්ඩක් තිබ්බෙත් නෑනේ ඉහි ඉහි :lol:

    lol wikunala monawa gannada ban ? LKR? :lol:
    You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD


    2020 fuel ගෙනාවද නැද්ද කියල කුක්කෝ අහන්නේ :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Lebanon wage wunoth idam neme okkoma kela wenawa. lankawe idam wala wenama seen ekak tiyenne. inna population eke hatiyata lands kiyanne harima adu sampathak.. ei hinda kohomath lankawe idam wala mila naginawa. dolar ekata sapekshawa bahinna puluwan rupiyala watena widihata nam :lol:

    ආය වටේ යනවා කුක්කා :rofl: අනි 2020 සම්ලි ගොම්ඩක් තිබ්බෙත් නෑනේ ඉහි ඉහි :lol:




    2020 fuel ගෙනාවද නැද්ද කියල කුක්කෝ අහන්නේ :lol:

    hari ban ela
    products tika hoyagattu dawasaka dapanko :lol: