නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.hari ban ela
products tika hoyagattu dawasaka dapanko![]()

උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව

නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.hari ban ela
products tika hoyagattu dawasaka dapanko![]()


නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.
උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව![]()
btw kohenda boruwa ahulagatte? uba hadapu boruwak da?products tika gana ahuwama uba checkmate una nedabtw kohenda boruwa ahulagatte? uba hadapu boruwak da?

ඇයි බං මේ සරල ප්රශ්නෙට උත්තර දෙන්න බය? උඹේ පලවෙනි post එකනේ?![]()
නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.dan mama hoyagatte ubawa kora wena prashne, "monada wikunanna giya products?"


නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.
උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව![]()

නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.itin ubane thread eke mulinma product gana kiwwe mama eka gana ahuwa witarai
thread eke dala tiyena proposal eka gana uba katha karanne naha
eke manussaya products wagayak wikunuwa kiyala boruwak damma
e products monada wikunanne giye kiyala ahuwama ubata uttara naha![]()


නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.
උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව![]()

නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.ubata thread eke palaweni post eke content eka defend karanna bariwa mokatada ban mama ekata reply defend karanne
products wikunana giya ekatane math reply kale![]()


නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.
උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව![]()

නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.piliwelata yamu itin uba palaweni post eka defend karanna ekata passe mama post damme ubala kalata passe eelangata mama mage palaweni post eka defend karannam
ube palaweni post eka defend unoth mage okkoma post invalid wenawane
porak nam kelinma dapan menna me products wikunanna giya mechchara ganakata kiyala kiyapan
eka kiyaganna baha kiyanne ape me argument ekama therumak naha uba patta pal boruwak kiyapu nisa


නෑ නෑ product මුලින් කියන්නේ ඇයි අපි පිළිවෙලට යමු උඹ ඔය product වල එල්ලුනේ පස්සෙනේ.
උඹේ පලවෙනි post එක defend කරපංකෝ අඬන්නේ නැතුව![]()
products tika damu wikunanna giyapu hati ekkama broපොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්.
හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද![]()
products tika damu bro mekane oyage very first post in the thread or else accept this

lol wikunala monawa gannada ban ? LKR?
You are refering a government who hasn't got forex to buy fuel and gas vs a company who had to peg LKR salaries against USD
fuel genna salli tibba ehema kiyala software products walata dollar million ganan denna naha
products tika puluwanda kiyanna dan? sirawata uba kohomada ban ohoma products wikunanna giya kiyala
mage post eka weradi naha mokada mama years gana specify kale nahaneuba hituwada 2020 march vehicle import karapu eka ban kale salli godak tiyana nisa kiyala, hari 2020 gas, petrol tibba habai no vehicle imports, 2022 weddi vehicle imports, gas, diesel, electricity naha
e wagema mata kiyanna ona une struggle ekaka inna government LKR amount wedak naha already international client la inna companies walata
itin oka weradiy kiyala prove karanna tiyana ekama widiyata "monada products?" kiyana ekata answer kaloth tamai, mokada eken calculate karanna puluwanne hamba wena amount![]()
ඔව් කියනවා නෑ කියනවා මොකක්ද අයිසේ මේක? 
කක්කා ගිහිල්ලද කොල්ලෝ දැන් දැන් reply දාන්නේ?
අඩු ගානේ 2020 fuel තිබ්බද කියලවත් කියපන්කොඔව් කියනවා නෑ කියනවා මොකක්ද අයිසේ මේක?
![]()
පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්.
හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද![]()
wikunanna giya products tikai wikunanna giya ganan tikai kiyamuda danwath?hari ban ela 2020 fuel tibba lankawata salli tiyanawa
mama weradiy uba hariwikunanna giya products tikai wikunanna giya ganan tikai kiyamuda danwath?
me video eke metana idan tika ubata set wenawa maruwata

1) නෑ මගේ post එක හරි 2020 ලංකාවේ fuel තිබ්බේ නෑ
2) මගේ පොස්ට් එක වැරදි සංජීව ස' මගේ ලිංගික සහකරුවා
එකක් තෝරගනින් කෝ එතකොට කියන්නම්![]()

පොරත් ඉතින් ගෝටා ආපු ගමන් දූවගෙන ගිහින් WSO2 products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උන ඩයල් එකනේ. ඔය specialist ලට දෙන්න ඕනේ කියන්නේ එයත් එහෙම spicialist කෙනෙක් ඒ නිසා අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියල චුටි බලාපොරොත්තුවක් තියාගෙන තමයි ඉතින්.
හර්ෂගේ සද්දයක් නෑ නේද![]()
හරි බන් එල උඹට products ටික කියන්න බැරි නම් රහසක් විදියට තියාගන්න්නකෝ
උඹට ටික කියන්න බැරි open source products වගයක් විකුනන්න හදල බැරි උනාම තරහ උනා කියලත් පිලිගන්න ඕනිද?
