Fail bung..oka wenne naDavid solomon avata passe gaththu okkoma decision hodai meka nethuwa ekata mama mage viruddathava dala uta email ekak demma echcharai mata puluwan mama porak nemai na mata reply awth na. Eth mata mage akameththa prakasha kirieema aithiyak thiyanava.
Twitter eka kiyala vedak thiyanavada ban. Podda podda stokes gana vedi karala major share holder level awama directly fuck karanna puluwan ai hadissi. Eka sera billioner venna ba na warren bufferet ta aurudu 33 giya billioner venna.
Kalayak ai iwasapan aduma gane aurudu 5k vath iwasapan
Onnan awurudu 5 kin mama meka bump kerannan
Ohommema real name ekath daagena palayan.



