Youtube channel එකක් පටන්ගන්න කියල දෙන්නකො...

Alexb

Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113

    මචන්ල youtube channel එකක් පටන් අරන් කරන් යන්න step-by -step කියල දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් දාන්නකො
    ඒකට කොහොමද පුද්ගලික තොරතුරු සල්ලි කරන බැන්කු තොරතුරු එහෙම කොහොමද කරන්නෙ...කලයුතු/නොකලයුතු දේ මොනවද චැනෙල් හදනකොට
    ස්තුතියි
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,604
    1
    32,356
    113
    - උඩරට -
    මචන්ල youtube channel එකක් පටන් අරන් කරන් යන්න step-by -step කියල දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් දාන්නකො
    ඒකට කොහොමද පුද්ගලික තොරතුරු සල්ලි කරන බැන්කු තොරතුරු එහෙම කොහොමද කරන්නෙ...කලයුතු/නොකලයුතු දේ මොනවද චැනෙල් හදනකොට
    ස්තුතියි
    නිර්මානාත්මක අදහස් තියෙන්න ඕනී..
    කොපි කිරීමෙන් කෙල වේ
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,800
    4,922
    113
    @scurvy මෙයාට යුටියුබ් චැනල් එකක් හදල ඔයා වගේ අර තලගොයි වීඩියෝ හදන හැටි කියල දෙන්න. :ROFLMAO:
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    views 1000kata kiyak wage hamba wenawada?
    eka depends bn. video duration,video eka kochara wela baluwada, adv clicks wunada, views ena country eka anuwa. and niche eka anuwa. owa okkoma and tawa godak ewa anuwa tama views 1000 ta keeyak da ene kiyala decide wenne. eg- uba gossip wage video daala a views 1000 ta ena gaana hithamu 2usd kiyala. and ethakota ita wada hoda tech, finance wage high paying niche walata views 1000 ta 8usd wage enna can.. eg ekak witarai mea.. and a wagema same niche ekema same video ekata ubata a views ena country anuwa wenas wenath puluwan. eg lankawe views 1000 ta nikan 0.5usd cent wage eddi. usa europe wage countries walin views eddi views 1000 ta ubata 8usd wage ennath can.

    so views 1000 ta mecharak hambei kiyala hithan oka salli hoyannama karanawa nam ethanama fail. ehema krnwa nam unique mokak hari hoyan eka build up karaganna hoda quality ekenma. ehema nam try karala goda yanna puluwan. ehema nathiwa eka ekkena karanwata hari ehen mehen ussala copy karala wage video daala nam goda yanna ba. ehema goda yanath puluwan ube luck eka hoda nam itin.