zigbee help...!

stefan_86

Member
Dec 4, 2008
122
2
0
Machnala kawuru hari zigbee system ekka wada karala thiyana aya innawanam help ekak dannako....

apita final year pro ekata wireless sensor network ekak implement karaganna thiyanwa...zigbee use karanna innay...

experience thiyana kawuru hari innawa nam PM karanna...natham reply karanna.......

Thanks