ZLT P25 huawei nemeine.
http://www.sztozed.com/en/contents/114/184.html
according to this. puluwan FDD kiyala tamai kiyanne
model number eka mokakda?dialog eken dena thani antenna eka ban. TDD sim ekak thamai thibbe
ZLT P25model number eka mokakda?
ZLT P25 eke puluwan according to http://www.sztozed.com/en/contents/114/184.htmlZLT P25
Huawei antenna දෙකේ එක වෙන එකක්. ඒකටත් පුලුවන්ද කියල අහුවේ.
තෑන්ක්ස් මචන්. නොමල් සිම් එකක් දාල බැලුවා. වැඩ කලේ නෑ. සෙටින්ස් හදන්න තියනවද දන්නෙ නෑ. බලන්නම්ZLT P25 eke puluwan according to http://www.sztozed.com/en/contents/114/184.html
Huawei dialog eken denne TDD only routers.
dialog normal sim enne FDD. ewa wada karanne na mona settings haduwat.තෑන්ක්ස් මචන්. නොමල් සිම් එකක් දාල බැලුවා. වැඩ කලේ නෑ. සෙටින්ස් හදන්න තියනවද දන්නෙ නෑ. බලන්නම්
dan TDD th wada machn but b41 only.dialog normal sim enne FDD
sirawata? dialog B41 denawada ?dan TDD th wada machn but b41 only.
colombo district godak metro area wala tiyenawasirawata? dialog B41 denawada ?
maath check karaddi dakke 20Mhz 
B41 kiyanne 2500 MHz neda?colombo district godak metro area wala tiyenawamaath check karaddi dakke 20Mhz
![]()
B41 kiyanne 2500 MHz neda?



Mobile - (yet) B3,8 B1(rare) & now 41man hitan hitiye dialog 4G LTE denne B3 and B40 witarai kiyala

good to know. thanks for the share machan
Mobile - (yet) B3,8 B1(rare) & now 41
BB - B40
Sinhalu bannata sahenna advanced network 1k anyway![]()
Firmware unlock karath TDD sims onlyfirmware eken lock neda ? M60 nam puluwan