යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
salli da danna ne bn prashne ?
samahara ganu salli walatat ohoma karanawane
macho mn danna vidiyata mage yaluva e paththen kisima aduvak kale na bn..
mekai bn vade,me gani yanna hadanne threwheel karayek ekka bn.ithn mekita salli gana prashnayak thiyenavanm ohoma ekek ekka yanne nane bn

mekige thiyena val kama thama bn
 

luckyluke111

Member
Nov 16, 2012
2,886
1,546
0
මචන් ඔය අලුතෙන් සෙට් වෙලා ඉන්න එක තව ගැහැණු ගොඩක් සෙට් කරගෙන ඉන්න බව පෙන්නන්න උගේ චරිතේ පිචන් වෙලා යන්න ගේමක් ගහපන්. එතකොට ගැනිට තේරෙයි එය අහු උනා කියල. ෆොටෝ එකක් හොයාගෙන ෆොටෝ ෂොප් දන්නා කෙනෙක් ලව්වා හදවපන් ඕක වෙන වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක්. ඊට පස්සේ වෙන නොදන්නා සිම් එකකින් වෙන කෙල්ලෙක් දාල මේ ගැනිට කතා කරවල දාපන් ඔලුවට විසබිජේ. යාළුවගේ වයිෆ් විස්වාස කරන එකක් නැහැ. ඊට පස්සේ අර හදපු ෆොටෝ එක තැපැල් කරපන්. පොඩ්ඩක්වත් අවිස්වාස නොහිතෙන විදිහට ගේම ගහපන් හොඳට සැලසුම් කරලා. ඒ අතරේ තව කෙල්ලෙක් දැම්මල මුට ගහපන් SMS . එහෙම බලපන් මු එහෙම කොටන්න සෙට් වෙනවද කියල. එහෙම දෙතුන් පැත්තකින් ගේම ගහනකොට කොහෙහරි මු පැටලෙනවා. කොහොමහරි කෙලෙක් දැම්මල සෙට් කරගන්න පුළුවන් උනොත් ඒ හැම call එකක්ම record කරපන්. අන්න ඒ දුර්වල තැනින් උඹල ගේම ගහල වැඩේ ගොඩ දාගනින්. කොහොමහරි මේක නවත්තගනින්. නැත්තම් උඹේ යාලුවට තව අවුරුදු 10 යද්දී අයෙමත් මේ ගැනිට කර තියන්න වෙනවා දරුවාගේ අම්ම නිසා.

:shocked::shocked::shocked: Rep Bro
 

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
මොන හු****ද බන්... ඕව එකක්වත් හරියන දේවල් නෙමෙයි. ඒ හින්දා බොරුවට සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා . අනික ගෑනිට යන්න ඕන නම් යන්න දීපන්.. සිතක් බිදුනු පසු කොතෙක් කලත් ඔසු පලක් නෑ මචන්. ඔය ගෑනි පට්ට වේසියෙක් ඒකයි ලමයෙකුත් ඉන්දෙද්දි මේ වගේ තිරිසන් වෑඩක් කරන්නේ. අද කාලේ විශාකාවෝ යශෝදරා ලා කොහෙවත් නෑ මචන්, සල්ලි වලට, සෑපට, නෑත්තන් අමු මෝඩකමට මිනිස්සු අතරමන් කරලා ජීවිත විනාශ කරන්න පුලුවන් ගෑනු තමයි වෑඩි. යන හු***ට යන්න දීපන්.. මුලදි දුකයි තමයි, ඒත් පස්සේ උබට තෙරෙයි.

මෙන්න මේකත් මතක තියාගනින් මචන්.. මේ හනමිටි අදහස් තියෙන, රට ලෝකේ දෑකලා නෑති, බහුතරය නූගත් සමාජේ මොන වරෑද්ද උනත් 'මිනිහා' තමයි වෑරදි.. ගෑනු හරි අහින්සකයි, අවන්කයි. (අම්මගෙ රෙද්ද! ) ඒ හින්දා ටික කාලයක් යනකන් රටේ ලෝකේ මෝඩ මූසලයන්ගේ කතා අහන්නත් ලෑස්ති වෙලා ඉදපන්.

බුදු සරනයි. සිත් සුවපත් වේවා!

:(
thanx macho
 
Jun 8, 2012
985
251
0
kandy
මචන් ඔය අලුතෙන් සෙට් වෙලා ඉන්න එක තව ගැහැණු ගොඩක් සෙට් කරගෙන ඉන්න බව පෙන්නන්න උගේ චරිතේ පිචන් වෙලා යන්න ගේමක් ගහපන්. එතකොට ගැනිට තේරෙයි එය අහු උනා කියල. ෆොටෝ එකක් හොයාගෙන ෆොටෝ ෂොප් දන්නා කෙනෙක් ලව්වා හදවපන් ඕක වෙන වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්න ෆොටෝ එකක්. ඊට පස්සේ වෙන නොදන්නා සිම් එකකින් වෙන කෙල්ලෙක් දාල මේ ගැනිට කතා කරවල දාපන් ඔලුවට විසබිජේ. යාළුවගේ වයිෆ් විස්වාස කරන එකක් නැහැ. ඊට පස්සේ අර හදපු ෆොටෝ එක තැපැල් කරපන්. පොඩ්ඩක්වත් අවිස්වාස නොහිතෙන විදිහට ගේම ගහපන් හොඳට සැලසුම් කරලා. ඒ අතරේ තව කෙල්ලෙක් දැම්මල මුට ගහපන් SMS . එහෙම බලපන් මු එහෙම කොටන්න සෙට් වෙනවද කියල. එහෙම දෙතුන් පැත්තකින් ගේම ගහනකොට කොහෙහරි මු පැටලෙනවා. කොහොමහරි කෙලෙක් දැම්මල සෙට් කරගන්න පුළුවන් උනොත් ඒ හැම call එකක්ම record කරපන්. අන්න ඒ දුර්වල තැනින් උඹල ගේම ගහල වැඩේ ගොඩ දාගනින්. කොහොමහරි මේක නවත්තගනින්. නැත්තම් උඹේ යාලුවට තව අවුරුදු 10 යද්දී අයෙමත් මේ ගැනිට කර තියන්න වෙනවා දරුවාගේ අම්ම නිසා.

මේ වැඩේ හරි යන්න ඉඩ තියනවා.
මොකද පේන විදියට අර අවු.11 බාල එකයි උබේ යාලුවගෙ ගෑනියි අතර තියෙන්නේ ලව් එකක් නෙමේ MILF sex බැදීමක්.
ඉතින් ඌව තවත් MILF එකකට සෙට් කර ගත්තනම් හරි.

මොනා උනත් වැඩේ හරි ගියෙ නැත්තම් අර පොඩි කෙල්ලව උබේ යාලුවාට තියා ගන්න කියපන් ගෑනිට දෙන්නේ නැතිව.
 
  • Like
Reactions: rock pora

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    මොන හු****ද බන්... ගිලෙන්න යන මිනිහා පිදුරු ගහේත් එල්ලෙනවා තමයි ඒත් ඕව එකක්වත් හරියන දේවල් නෙමෙයි. ඒ හින්දා බොරුවට සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා . අනික ගෑනිට යන්න ඕන නම් යන්න දීපන්.. සිතක් බිදුනු පසු කොතෙක් කලත් ඔසු පලක් නෑ මචන්. ඔය ගෑනි පට්ට වේසියෙක් ඒකයි ලමයෙකුත් ඉන්දෙද්දි මේ වගේ තිරිසන් වෑඩක් කරන්නේ. අද කාලේ විශාකාවෝ යශෝදරා ලා කොහෙවත් නෑ මචන්, සල්ලි වලට, සෑපට, නෑත්තන් අමු මෝඩකමට මිනිස්සු අතරමන් කරලා ජීවිත විනාශ කරන්න පුලුවන් ගෑනු තමයි වෑඩි. යන හු***ට යන්න දීපන්.. මුලදි දුකයි තමයි, ඒත් පස්සේ උබට තෙරෙයි.

    මෙන්න මේකත් මතක තියාගනින් මචන්.. මේ හනමිටි අදහස් තියෙන, රට ලෝකේ දෑකලා නෑති, බහුතරය නූගත් සමාජේ මොන වරෑද්ද උනත් 'මිනිහා' තමයි වෑරදි.. ගෑනු හරි අහින්සකයි, අවන්කයි. (අම්මගෙ රෙද්ද! ) ඒ හින්දා ටික කාලයක් යනකන් රටේ ලෝකේ මෝඩ මූසලයන්ගේ කතා අහන්නත් ලෑස්ති වෙලා ඉදපන්.

    බුදු සරනයි. සිත් සුවපත් වේවා!

    sirawatama.
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    macho mn danna vidiyata mage yaluva e paththen kisima aduvak kale na bn..
    mekai bn vade,me gani yanna hadanne threwheel karayek ekka bn.ithn mekita salli gana prashnayak thiyenavanm ohoma ekek ekka yanne nane bn

    mekige thiyena val kama thama bn

    ayyo bn. ehemada seen eka. mekiwa maranna epai.
    meki ehenam oya threewheel karaya ekka room walatat yanna ati one taram.

    kohomada e ganita 3wheel karayek set une ? me gaani nam nuugat wanachara balliyek. ube yaluwata ayin wena eka hodai bn
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ඕකට කරන්න දෙයක් නෑ මචං. පෙරලුනු පිට හොඳයි කියලා යාලුවට බබාව හදාගෙන ඉන්න කියපං බබා තේරෙන වයසට එනකං. ඊට පස්සෙ උට පුලුවන්නෙ තව කසාදයක් කරගන්න.
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    මෙතන පවුල් ජීවිතේට වඩා වැදගත් වන්නේ අහිංසක දරුවාගේ අනාගතේ... ජිවිතේ... ඒ නිසා අම්මවයි තාත්තාවයි එකතැනකට ගෙන්න ඕනේ... ඒ නිසා අපි පුළුවන් දෙයක් කරමු... මම උඹට එව්ව් මැසේජ් එක බලපන්...
     
    • Like
    Reactions: rock pora

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මේ වැඩේ හරි යන්න ඉඩ තියනවා.
    මොකද පේන විදියට අර අවු.11 බාල එකයි උබේ යාලුවගෙ ගෑනියි අතර තියෙන්නේ ලව් එකක් නෙමේ MILF sex බැදීමක්.
    ඉතින් ඌව තවත් MILF එකකට සෙට් කර ගත්තනම් හරි.

    මොනා උනත් වැඩේ හරි ගියෙ නැත්තම් අර පොඩි කෙල්ලව උබේ යාලුවාට තියා ගන්න කියපන් ගෑනිට දෙන්නේ නැතිව.
    ekata try ekak denna one bn....
    barima unoth yaluvata kiyanava bn lamayava ganna kiyala
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    පැටියා;13934183 said:
    ඕකට කරන්න දෙයක් නෑ මචං. පෙරලුනු පිට හොඳයි කියලා යාලුවට බබාව හදාගෙන ඉන්න කියපං බබා තේරෙන වයසට එනකං. ඊට පස්සෙ උට පුලුවන්නෙ තව කසාදයක් කරගන්න.

    එපා මචන්... තව කසාදයක් බඳින්න එපා... ලෝකේ ඕන තරම් හුත්තවල් තියෙනවා හුකන්න... ඒ වුනාට අර අහිංසක දරුවට අම්ම කෙනෙක් වෙන ගැනියෙක් හොයන්න බහ මචන්... එක්කෝ කැඩුණු පවුල එකතු කරමු.. එහෙම නැත්තන්... මුට තනියම ජිවිතේ හදාගෙන අම්මා තත්ටට සලකාගෙන ඉදිරියට යන්න සැප එකක් දෙමු..
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මෙතන පවුල් ජීවිතේට වඩා වැදගත් වන්නේ අහිංසක දරුවාගේ අනාගතේ... ජිවිතේ... ඒ නිසා අම්මවයි තාත්තාවයි එකතැනකට ගෙන්න ඕනේ... ඒ නිසා අපි පුළුවන් දෙයක් කරමු... මම උඹට එව්ව් මැසේජ් එක බලපන්...
    reply kala macho msge ekata.. :)
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    පැටියා;13934183 said:
    ඕකට කරන්න දෙයක් නෑ මචං. පෙරලුනු පිට හොඳයි කියලා යාලුවට බබාව හදාගෙන ඉන්න කියපං බබා තේරෙන වයසට එනකං. ඊට පස්සෙ උට පුලුවන්නෙ තව කසාදයක් කරගන්න.
    naki unata passe yaluvata mona kasadada bn..danatamath uta 35k...
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    එපා මචන්... තව කසාදයක් බඳින්න එපා... ලෝකේ ඕන තරම් හුත්තවල් තියෙනවා හුකන්න... ඒ වුනාට අර අහිංසක දරුවට අම්ම කෙනෙක් වෙන ගැනියෙක් හොයන්න බහ මචන්... එක්කෝ කැඩුණු පවුල එකතු කරමු.. එහෙම නැත්තන්... මුට තනියම ජිවිතේ හදාගෙන අම්මා තත්ටට සලකාගෙන ඉදිරියට යන්න සැප එකක් දෙමු..
    kadunu pawla ekathu karanna thamai bn dangalanne..mekanm ane mnda bn
    mageth mole kachal una bn
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    එපා මචන්... තව කසාදයක් බඳින්න එපා... ලෝකේ ඕන තරම් හුත්තවල් තියෙනවා හුකන්න... ඒ වුනාට අර අහිංසක දරුවට අම්ම කෙනෙක් වෙන ගැනියෙක් හොයන්න බහ මචන්... එක්කෝ කැඩුණු පවුල එකතු කරමු.. එහෙම නැත්තන්... මුට තනියම ජිවිතේ හදාගෙන අම්මා තත්ටට සලකාගෙන ඉදිරියට යන්න සැප එකක් දෙමු..

    ළමයා ඔය වගේ අම්මෙක් ලඟ හැදුනොත් වෙන දේ උඹට අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද?
    මුගෙ යාලුවට බබාගෙ භාරකාරත්වය ගන්න එච්චර අමාරු නෑ ගෑනිගෙ කැරැට්ටුව චාටර් නිසා.
    දෙමවුපියො නැතුවත් ඔය යස අගේට ළමයි හැදෙන්නෙ මචං.

    අර ගිරවු දෙන්නගෙ කතාව උඹට මතකද? එකෙක් තාපසයෙක් ගාවට වැටුනා අනිකා කම්බ හොරෙක් ලඟට වැටුනා. උන්ට වෙච්ච දේම තමා මේ ළමයටත් වෙන්නෙ.

    මුගෙ යාලුවා දැන්ම කසාද බැන්දොත් ඒකත් අවුල්. :dull:
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    පැටියා;13934302 said:
    ළමයා ඔය වගේ අම්මෙක් ලඟ හැදුනොත් වෙන දේ උඹට අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද?
    මුගෙ යාලුවට බබාගෙ භාරකාරත්වය ගන්න එච්චර අමාරු නෑ ගෑනිගෙ කැරැට්ටුව චාටර් නිසා.
    දෙමවුපියො නැතුවත් ඔය යස අගේට ළමයි හැදෙන්නෙ මචං.

    අර ගිරවු දෙන්නගෙ කතාව උඹට මතකද? එකෙක් තාපසයෙක් ගාවට වැටුනා අනිකා කම්බ හොරෙක් ලඟට වැටුනා. උන්ට වෙච්ච දේම තමා මේ ළමයටත් වෙන්නෙ.

    මුගෙ යාලුවා දැන්ම කසාද බැන්දොත් ඒකත් අවුල්. :dull:

    ow.. umba kiyana kathaweth aththak thiyenwa... lamayata maw senehasa one ekayi mama ehema kiwwe...
    kohomath kasadayak nobada kaata hari huka huka hitiya nam iwarayi... lamaya balagena... therunaada.. oya gani kohomath lamaya gana hithanne naha..
    karanawa nam wade ithin pawulata washi karana eka ganiwa... wandagena idivi...
     

    tanujaprabath

    Well-known member
  • Dec 17, 2011
    1,206
    97
    63
    machan mama ahala tiyenawa ragama guru kiyala kenek gena.lankadipa newspaper eke 17wenida eke meya gena wistharekuth tibuna no. ekath ekkama.puluwannam hoyaganna try ekak depan.