පැටියා;18562043 said:Frown කියන smiley එක උඹලටත් මෙහෙමද පේන්නෙ? මේ කාගෙ හරි ඇවටර් එකක්නෙ බං
![]()
ඔය fake උන් බන් .... ගෑනු එන්නේ නේ න මේ ගුබ්බය්ට
පැටියා;18562043 said:Frown කියන smiley එක උඹලටත් මෙහෙමද පේන්නෙ? මේ කාගෙ හරි ඇවටර් එකක්නෙ බං
![]()
mata ahannath bari una poddo..Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18562073 said:අඩෝ ඇඩ් එකේ සල්ලි දීපන්
recording ekak nadda? 
mata ahannath bari una poddo..recording ekak nadda?
![]()

old is gold broඋබල පරණ එවුන බන් දැන් ....බල්ලෙක් වත් බලන්නේ නෑ නේ![]()

SaSliitගේ ෆේක් අවතාරේ ඇවිල්ලා...![]()
ee kawuda ban.....mama dakalwath na....self promote karanna epa ban![]()
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18560252 said:fake dtected
ow u ada gedara ne
fake eken log wela
wade matu
උබ දත් කිබුලට ..අනිත් උන්ට බය නැද්ද![]()





දැන් කවුද එලකිරිය රන් කරන්නේ ?
![]()
Dath kimbula
පැටියා
LK007
Pavithra-UK
Wolverine GTR
Nuwan Buwa
polwattacom
NB Diamonds
Podi Silva - පොඩි සිල්වා
Anti BBs
Henry L
coolkasun![]()
Ashmi
රතරන්![]()
nVIDIA![]()
Srilankan1![]()
crazybuddy
TomCat077![]()
කවුද මුන්ගෙන්
තව ඉන්නවද
Ps.ඔන්න උබල කිව්වා අනිත් උන්වත් දැම්ම



