tower deke original footprint thibba than wala me wage pool 2k thiyanawa his bawa adu bawa pennanna. plaque wala marichcha ayage nam liyala thiyanawa. minissu awilla nam udin mal thiyala yanawaදැන් ඔතන මොකක් ද බන් තියෙන්නේ
ow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambunaගහපු බෙරේකුත් නෑ බෙරේ පලුවකුත් නෑ ඇමරිකාවට අද.
උන්ම හදපු දේ උන්ටම පාරාවලල්ලක් උනා. කලිෆා එකක් ඉක්මනට ගොඩ නැගේවා ඉන්ශ් අල්ලා
cockpit eka athulata gihilla dora wahagattama aai machine gun ekakin alluwath dora arinna ba. ATC walin nikan nuclear launch code tharamatama secure method ekak use karala remotely dora arinna mechanism ekak implement kalanam passengers lata gemak deela hari beraganna thibbaplane eke hitapu unta monawa hithenna athda neda
ඉවසල ඉමු මේ තමා ඊලග ෆේස් එක. තව අවුරුදු 5-10 බලන්න වෙන දේow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambuna
Dinovision එකේ බැලුවෙCNN live giya eka a kale baluwa thama mathakiyi. 2nd plane eka wadina eka live pennuwaa
September 11 memorial fountains ඔතන තමයි north & west towers තිබිලා තියෙන්නේ.ඒවායේ තාප්පවල මැරිච්ච අයගේ නම් තියනවා. ත්රිකෝනෙ වගේ බිල්ඩිමේ තියෙන්නේ museum එකදැන් ඔතන මොකක් ද බන් තියෙන්නේ
හැබැයි 93 ත් බෝම්බ ට්රක් එකක් north tower එක යට පුපුරවලා ඒ ටවර් එක South tower එකට වැටෙන්න සෙට් කරලා ටවර් දෙකම විනාස කරන්න හදපු ප්ලෑන් එකක් වැරදිලා මැරෙන්නෙ 6 දෙනයි. ඒත් මුස්ලිම් terrorists ලා. තුන් දෙනෙක් අහුවෙලා 94දි ජීවිතාන්තය දක්වා සිරදඬුවම් ලැබෙනවාඕක ඇමරිකාවේම වැඩක් කියලත් කියනවා බන්. දෙපැත්තටම කරුණු තියනවා. හොයලා බලපන් කෝ. google / youtube / bing / wiki වගේ ඒවගෙන් නං මුකුත් හම්බ වෙන එකක් නෑ හොඳේ.. මොකද ඒවා US government support නිසා.
Rest in Peace Everyone lost their life on that day.![]()
![]()
![]()


Yes . This was an eye opener to US and EU. They were harbouring terrorists and still does. US President Regan brought Muhahideen fighters to White House and called them freedom fighters and gave them arms. After USSR left Mujahideen could not fight these led to Taliban (in Kandahar) and later Al Kaida . You reap what you sow. US supported Terrorists in Afganistan as USSR entered (invaded) and created a puppet govt. Later this country became illegal arms and drug market. LTTE also bought lot of USSR and US arms from this market (AK45, RPG, Anti Tank Missiles.......)adath 3rd world countries vala kochcharak meranavada. un minissu nemaida. LTTE kochchcra meruwada oba LTTE eken marapu unta mema thread dala thiyanavada RIP kiyala