🏙🙁😞 āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāˇāˇ€āˇš āļŊāˇāļš āˇ€āˇ™āˇ…āļ¯ āļ¸āļ°āˇŠâ€āļē⎃⎊āļŽāˇāļąāļēāļ§ āļ‘āļŊ⎊āļŊ ⎀⎖ āļ­āˇŠâ€āļģ⎃⎊āļ­ āļ´āˇŠâ€āļģāˇ„āˇāļģāļēāļ§ āļ…āļ¯āļ§ āˇ€āˇƒāļģ 20 āļē⎒ (The 9/11 Attacks) 😞🙁🏙

hancok

Well-known member
  • āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ”āļ­āļą āļ¸āˇœāļšāļšāˇŠ āļ¯ āļļāļąāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš
    tower deke original footprint thibba than wala me wage pool 2k thiyanawa his bawa adu bawa pennanna. plaque wala marichcha ayage nam liyala thiyanawa. minissu awilla nam udin mal thiyala yanawa

    6d.jpg


    attimg_911memorialmuseum2_large.jpg
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,057
    113
    ⎃⎚āļ¯āˇ€āļ­āˇŠāļ­
    āļœāˇ„āļ´āˇ” āļļ⎙āļģ⎚āļšāˇ”āļ­āˇŠ āļąāˇ‘ āļļ⎙āļģ⎚ āļ´āļŊ⎔⎀āļšāˇ”āļ­āˇŠ āļąāˇ‘ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāˇāˇ€āļ§ āļ…āļ¯ đŸ˜‚đŸ˜‚.

    āļ‹āļąāˇŠāļ¸ āˇ„āļ¯āļ´āˇ” āļ¯āˇš āļ‹āļąāˇŠāļ§āļ¸ āļ´āˇāļģāˇāˇ€āļŊāļŊ⎊āļŊāļšāˇŠ āļ‹āļąāˇ. āļšāļŊāˇ’āˇ†āˇ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ‰āļšāˇŠāļ¸āļąāļ§ āļœāˇœāļŠ āļąāˇāļœāˇšāˇ€āˇ āļ‰āļąāˇŠāˇāˇŠ āļ…āļŊ⎊āļŊāˇ
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    hancok

    Well-known member
  • āļœāˇ„āļ´āˇ” āļļ⎙āļģ⎚āļšāˇ”āļ­āˇŠ āļąāˇ‘ āļļ⎙āļģ⎚ āļ´āļŊ⎔⎀āļšāˇ”āļ­āˇŠ āļąāˇ‘ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāˇāˇ€āļ§ āļ…āļ¯ đŸ˜‚đŸ˜‚.

    āļ‹āļąāˇŠāļ¸ āˇ„āļ¯āļ´āˇ” āļ¯āˇš āļ‹āļąāˇŠāļ§āļ¸ āļ´āˇāļģāˇāˇ€āļŊāļŊ⎊āļŊāļšāˇŠ āļ‹āļąāˇ. āļšāļŊāˇ’āˇ†āˇ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ‰āļšāˇŠāļ¸āļąāļ§ āļœāˇœāļŠ āļąāˇāļœāˇšāˇ€āˇ āļ‰āļąāˇŠāˇāˇŠ āļ…āļŊ⎊āļŊāˇ
    ow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambuna

    plane eke hitapu unta monawa hithenna athda neda
    cockpit eka athulata gihilla dora wahagattama aai machine gun ekakin alluwath dora arinna ba. ATC walin nikan nuclear launch code tharamatama secure method ekak use karala remotely dora arinna mechanism ekak implement kalanam passengers lata gemak deela hari beraganna thibba
    ------ Post added on Sep 11, 2021 at 11:12 AM
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,057
    113
    ⎃⎚āļ¯āˇ€āļ­āˇŠāļ­
    ow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambuna
    āļ‰āˇ€āˇƒāļŊ āļ‰āļ¸āˇ” āļ¸āˇš āļ­āļ¸āˇ āļŠāļŊāļœ āˇ†āˇšāˇƒāˇŠ āļ‘āļš. āļ­āˇ€ āļ…⎀⎔āļģ⎔āļ¯āˇ” 5-10 āļļāļŊāļąāˇŠāļą āˇ€āˇ™āļą āļ¯āˇš 😂😂 .
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,975
    18,123
    113
    Marichcha minissu paw habai anith ratawal walata karapu kari wada wala return eka tamai hambune. Oken passe okun iraq wala 1 million witara minissu maruwa. A unata oka kale Saudi walin
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ”āļ­āļą āļ¸āˇœāļšāļšāˇŠ āļ¯ āļļāļąāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš
    September 11 memorial fountains āļ”āļ­āļą āļ­āļ¸āļē⎒ north & west towers āļ­āˇ’āļļ⎒āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš.āļ’āˇ€āˇāļē⎚ āļ­āˇāļ´āˇŠāļ´āˇ€āļŊ āļ¸āˇāļģ⎒āļ āˇŠāļ  āļ…āļēāļœāˇš āļąāļ¸āˇŠ āļ­āˇ’āļēāļąāˇ€āˇ. āļ­āˇŠâ€āļģ⎒āļšāˇāļąāˇ™ ⎀āļœāˇš āļļ⎒āļŊ⎊āļŠāˇ’āļ¸āˇš āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš museum āļ‘āļš

    CD1202_Page_75_Image_0002.jpg


    800px-4.28.12Feb93BombingPanelN-73ByLuigiNovi2.jpg


    P.S. āļ† āļ­āˇ€ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ¸āˇ™āļ­āļą đŸ‘† āļ”āļēāˇāļŊāļ§ āļ´āˇšāļąāˇ€āˇ āļ‡āļ­āˇ’ 93 āļ´āˇ™āļļāļģāˇ€āˇāļģ⎒ 26 āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āļ­āˇ’āļēāļąāˇ€āˇ. āļ’ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš 1993 āļ‘āļ¯āˇ WTC north tower basement āļ‘āļšāˇš āļšāļģāļ´āˇ” āļ´āˇ’āļ´āˇ’āļģ⎓āļ¸āˇ™āļąāˇŠ āļ¸āˇāļģ⎒āļ āˇŠāļ  6 āļ¯āˇ™āļąāˇ.





    āļ•āļš āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāˇāˇ€āˇšāļ¸ āˇ€āˇāļŠāļšāˇŠ āļšāˇ’āļēāļŊāļ­āˇŠ āļšāˇ’āļēāļąāˇ€āˇ āļļāļąāˇŠ. āļ¯āˇ™āļ´āˇāļ­āˇŠāļ­āļ§āļ¸ āļšāļģ⎔āļĢ⎔ āļ­āˇ’āļēāļąāˇ€āˇ. āˇ„āˇœāļēāļŊāˇ āļļāļŊāļ´āļąāˇŠ āļšāˇ. google / youtube / bing / wiki ⎀āļœāˇš āļ’⎀āļœāˇ™āļąāˇŠ āļąāļ‚ āļ¸āˇ”āļšāˇ”āļ­āˇŠ ⎄āļ¸āˇŠāļļ ⎀⎙āļą āļ‘āļšāļšāˇŠ āļąāˇ‘ āˇ„āˇœāļŗāˇš.. āļ¸āˇœāļšāļ¯ āļ’āˇ€āˇ US government support āļąāˇ’āˇƒāˇ.
    ⎄⎐āļļ⎐āļē⎒ 93 āļ­āˇŠ āļļāˇāļ¸āˇŠāļļ āļ§āˇŠâ€āļģāļšāˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ north tower āļ‘āļš āļēāļ§ āļ´āˇ”āļ´āˇ”āļģ⎀āļŊāˇ āļ’ āļ§āˇ€āļģ⎊ āļ‘āļš South tower āļ‘āļšāļ§ āˇ€āˇāļ§āˇ™āļąāˇŠāļą āˇƒāˇ™āļ§āˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļ§āˇ€āļģ⎊ āļ¯āˇ™āļšāļ¸ āˇ€āˇ’āļąāˇāˇƒ āļšāļģāļąāˇŠāļą āˇ„āļ¯āļ´āˇ” āļ´āˇŠāļŊ⎑āļąāˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ ⎀⎐āļģāļ¯āˇ’āļŊāˇ āļ¸āˇāļģ⎙āļąāˇŠāļąāˇ™ 6 āļ¯āˇ™āļąāļē⎒. āļ’āļ­āˇŠ āļ¸āˇ”āˇƒāˇŠāļŊ⎒āļ¸āˇŠ terrorists āļŊāˇ. āļ­āˇ”āļąāˇŠ āļ¯āˇ™āļąāˇ™āļšāˇŠ āļ…⎄⎔⎀⎙āļŊāˇ 94āļ¯āˇ’ āļĸ⎓⎀⎒āļ­āˇāļąāˇŠāļ­āļē āļ¯āļšāˇŠāˇ€āˇ āˇƒāˇ’āļģāļ¯āļŦ⎔⎀āļ¸āˇŠ āļŊ⎐āļļ⎙āļąāˇ€āˇ
    ------ Post added on Sep 11, 2021 at 3:24 PM
     
    Last edited:

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,622
    1
    32,376
    113
    - āļ‹āļŠāļģāļ§ -
    Rest in Peace Everyone lost their life on that day. :( :( :(


    884939-911-attack.gif






















    āļ•āļšāˇ”āļąāˇŠāļ§ āļ…āļ¯āļ­āˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļœāˇ„āļąāˇŠāļą āļ­āˇ’āļļ⎊āļļ⎚ āļ­āˇŠâ€āļģ⎃⎊āļ­āˇŠâ€āļģāˇ€āˇāļ¯āļēāļ§ āļ‹āļŠ āļœāˇ™āļŠāˇ’ āļ¯āˇ™āļąāˇ€āļ§.. :angry:
    āļ…āļģ āļ‡āˇ†āˇŠāļœāļąāˇ’āˇƒāˇŠāļŽāˇāļąāļēāļ§ āļ”āˇ„āˇœāļ¸ āļ‹āļąāˇš āļ¸āˇ”āļąāˇŠ āļąāˇ’āˇƒāˇāļąāˇš.. :confused:
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    adath 3rd world countries vala kochcharak meranavada. un minissu nemaida. LTTE kochchcra meruwada oba LTTE eken marapu unta mema thread dala thiyanavada RIP kiyala
    Yes . This was an eye opener to US and EU. They were harbouring terrorists and still does. US President Regan brought Muhahideen fighters to White House and called them freedom fighters and gave them arms. After USSR left Mujahideen could not fight these led to Taliban (in Kandahar) and later Al Kaida . You reap what you sow. US supported Terrorists in Afganistan as USSR entered (invaded) and created a puppet govt. Later this country became illegal arms and drug market. LTTE also bought lot of USSR and US arms from this market (AK45, RPG, Anti Tank Missiles.......)
    If not for 9/11 we would not have got LTTE banned from US , EU etc. It is good to remember this in this context
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • āļ´āˇ”⎅⎔⎀āļąāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļ¸āˇš ⎀⎓āļŠāˇ’āļēāˇ āļ‘āļš āļļāļŊāļąāˇŠāļą. 2000 āļĸāļąāˇ€āˇāļģ⎒ ⎀āļŊ WTC North Tower āļ‘āļšāˇš 87 ⎀⎙āļąāˇ’ āļ­āļ§āˇŠāļ§āˇ”⎀⎙ ⎀⎐āļŠāļšāļģāļ´āˇ” Lewis āļšāˇ’āļēāļą āļĸ⎐āļ¸āˇ™āļē⎒āļšāļąāˇŠ āļšāˇ™āļąāˇ™āļšāˇŠ āļ‘āļēāˇāļŊāļœāˇš day-to-day office life āļ‘āļš āˇ€āˇ“āļŠāˇ’āļēāˇ āļšāļģāļ´āˇ” ⎀⎒āļ¯āˇ’āļē. āļ¸āˇāļģ⎔āļĢ āˇ„āˇ”āļŸāļšāˇŠ āļ…āļē āļ’⎀āļœāˇš āļ‹āļŠ āļ”āˇ†āˇ’āˇƒāˇŠāˇ€āļŊ ⎄⎒āļ§āļ´āˇ” āļ…āļē āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ’āˇ€āˇ āļšāˇœāˇ„āˇœāļ¸ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļą āļ‡āļ­āˇ’āļ¯ āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āļ¯āˇāļąāļœāļąāˇŠāļą āļšāˇāļ¸āļ­āˇ’ āļ…āļē āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ€āˇ.





    āļ¸āˇš ⎀⎓āļŠāˇ’āļēāˇ āļ‘āļš āļļ⎐āļŊ⎔⎀āļ¸ āļ¸āļ§ āļ¸āļ­āļšāˇŠāˇ€āˇ™āļąāˇŠāļąāˇš āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇš WTC āļ‘āļšāˇš āļšāļģāļ´āˇ” Sun FM behind the scenes ⎀⎓āļŠāˇ’āļēāˇ āļ‘āļš. āļ’āļš āļ­āˇ’āļēāļąāˇ€āˇ @Heshan Daminda āļ¯āˇāļ´āˇ” āļ¸āˇš āļ­āˇŠâ€āļģ⎙āļŠāˇŠ āļ‘āļšāˇšđŸ‘‡

    https://elakiri.com/threads/sun-fm-shaa-fm-hiru-fm-behind-the-scenes.1955557