tower deke original footprint thibba than wala me wage pool 2k thiyanawa his bawa adu bawa pennanna. plaque wala marichcha ayage nam liyala thiyanawa. minissu awilla nam udin mal thiyala yanawaāļ¯āˇāļąāˇ āļāļāļą āļ¸āˇāļāļ⎠āļ¯ āļļāļąāˇ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ
ow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambunaāļāˇāļ´āˇ āļļāˇāļģāˇāļāˇāļ⎠āļąāˇ āļļāˇāļģ⎠āļ´āļŊāˇāˇāļāˇāļ⎠āļąāˇ āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāļ§ āļ āļ¯.
āļāļąāˇāļ¸ āˇāļ¯āļ´āˇ āļ¯āˇ āļāļąāˇāļ§āļ¸ āļ´āˇāļģāˇāˇāļŊāļŊāˇāļŊāļ⎠āļāļąāˇ. āļāļŊāˇāˇāˇ āļāļāļ⎠āļāļāˇāļ¸āļąāļ§ āļāˇāļŠ āļąāˇāļāˇāˇāˇ āļāļąāˇāˇāˇ āļ āļŊāˇāļŊāˇ
cockpit eka athulata gihilla dora wahagattama aai machine gun ekakin alluwath dora arinna ba. ATC walin nikan nuclear launch code tharamatama secure method ekak use karala remotely dora arinna mechanism ekak implement kalanam passengers lata gemak deela hari beraganna thibbaplane eke hitapu unta monawa hithenna athda neda
āļāˇāˇāļŊ āļāļ¸āˇ āļ¸āˇ āļāļ¸āˇ āļāļŊāļ āˇāˇāˇāˇ āļāļ. āļ⎠āļ āˇāˇāļģāˇāļ¯āˇ 5-10 āļļāļŊāļąāˇāļą āˇāˇāļą āļ¯āˇow me building deke watinakama 3 billion USD, afganistan wala war ekatama 3 Trillion giya. 9/11 wala marichcha minissu gaaanama afganistan walath yawala maragatta US soldirs la. T56 gal katas aran duwapu Terrorist lata anthimata M16 humvee , SLAF wage 10 gunayak withara loku air force ekakuth hambuna
Dinovision āļāļ⎠āļļāˇāļŊāˇāˇāˇCNN live giya eka a kale baluwa thama mathakiyi. 2nd plane eka wadina eka live pennuwaa
September 11 memorial fountains āļāļāļą āļāļ¸āļē⎠north & west towers āļāˇāļļāˇāļŊ⎠āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ.āļāˇāˇāļē⎠āļāˇāļ´āˇāļ´āˇāļŊ āļ¸āˇāļģāˇāļ āˇāļ āļ āļēāļ⎠āļąāļ¸āˇ āļāˇāļēāļąāˇāˇ. āļāˇâāļģāˇāļāˇāļąāˇ āˇāļ⎠āļļāˇāļŊāˇāļŠāˇāļ¸āˇ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ museum āļāļāļ¯āˇāļąāˇ āļāļāļą āļ¸āˇāļāļ⎠āļ¯ āļļāļąāˇ āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ
āˇāˇāļļāˇāļē⎠93 āļ⎠āļļāˇāļ¸āˇāļļ āļ§āˇâāļģāļ⎠āļāļāļ⎠north tower āļāļ āļēāļ§ āļ´āˇāļ´āˇāļģāˇāļŊ⎠āļ āļ§āˇāļģ⎠āļāļ South tower āļāļāļ§ āˇāˇāļ§āˇāļąāˇāļą āˇāˇāļ§āˇ āļāļģāļŊ⎠āļ§āˇāļģ⎠āļ¯āˇāļāļ¸ āˇāˇāļąāˇāˇ āļāļģāļąāˇāļą āˇāļ¯āļ´āˇ āļ´āˇāļŊāˇāļąāˇ āļāļāļ⎠āˇāˇāļģāļ¯āˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļģāˇāļąāˇāļąāˇ 6 āļ¯āˇāļąāļēāˇ. āļāļ⎠āļ¸āˇāˇāˇāļŊāˇāļ¸āˇ terrorists āļŊāˇ. āļāˇāļąāˇ āļ¯āˇāļąāˇāļ⎠āļ āˇāˇāˇāˇāļŊ⎠94āļ¯āˇ āļĸāˇāˇāˇāļāˇāļąāˇāļāļē āļ¯āļāˇāˇāˇ āˇāˇāļģāļ¯āļŦāˇāˇāļ¸āˇ āļŊāˇāļļāˇāļąāˇāˇāļāļ āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāˇāļ¸ āˇāˇāļŠāļ⎠āļāˇāļēāļŊāļ⎠āļāˇāļēāļąāˇāˇ āļļāļąāˇ. āļ¯āˇāļ´āˇāļāˇāļāļ§āļ¸ āļāļģāˇāļĢ⎠āļāˇāļēāļąāˇāˇ. āˇāˇāļēāļŊ⎠āļļāļŊāļ´āļąāˇ āļāˇ. google / youtube / bing / wiki āˇāļ⎠āļāˇāļāˇāļąāˇ āļąāļ āļ¸āˇāļāˇāļ⎠āˇāļ¸āˇāļļ āˇāˇāļą āļāļāļ⎠āļąāˇ āˇāˇāļŗāˇ.. āļ¸āˇāļāļ¯ āļāˇāˇ US government support āļąāˇāˇāˇ.
Rest in Peace Everyone lost their life on that day.![]()
![]()
![]()


Yes . This was an eye opener to US and EU. They were harbouring terrorists and still does. US President Regan brought Muhahideen fighters to White House and called them freedom fighters and gave them arms. After USSR left Mujahideen could not fight these led to Taliban (in Kandahar) and later Al Kaida . You reap what you sow. US supported Terrorists in Afganistan as USSR entered (invaded) and created a puppet govt. Later this country became illegal arms and drug market. LTTE also bought lot of USSR and US arms from this market (AK45, RPG, Anti Tank Missiles.......)adath 3rd world countries vala kochcharak meranavada. un minissu nemaida. LTTE kochchcra meruwada oba LTTE eken marapu unta mema thread dala thiyanavada RIP kiyala