උගෙන අහගන්න එකමචන් කාගෙ හරි IP Address එක හොයා ගන්න තියෙන ක්රම මොනවද?
website එහෙකද? firewall and ids තියෙනවාමචන් කාගෙ හරි IP Address එක හොයා ගන්න තියෙන ක්රම මොනවද?
vpn server ekaka newebsite එහෙකද? firewall and ids තියෙනවා![]()
nmap -A 192.145.118.0/24 orමෙන්න මගේ එක..
![]()
ඒ කියන්නේ? මුට මාව හැක් කරන්න පුළුවන් සින් එකක්ද තියෙන්නේ?nmap -A 192.145.118.0/24 or
nmap -A 192.145.0.0/24
public දාන්න එපා මුලු network එකම scan කරලා vulnerability තිබ්බොත්?
na na cloudflare හරි වෙන firewall එහෙකින් secure කරලා තියෙන්නෙvpn server ekaka ne
router එකකින් නෙ ip එක assign වෙන්නෙ ඉතින් බොහෝවිට අන්තිම දශමෙ එහා පැත්තෙ ටික තමා අනික් device වලට ලැබෙන්නෙ ඕවයෙ TCP or udp port තියෙනවා open ඕවයෙ service version තියෙනවා ඒ ඒ version වලට අදාලව vulnerability තියෙනවා. හැක් කරන්න පුලුවන් වෙන්නත් පුලුවන් නොවෙන්නත් පුලුවන්ඒ කියන්නේ? මුට මාව හැක් කරන්න පුළුවන් සින් එකක්ද තියෙන්නේ?
මේ මොකද්ද මේ??
nmap -A 192.145.118.0/24 or
nmap -A 192.145.0.0/24
iceලන්තෙද ඉන්නෙ130.208.200.225 ඔන්න මගේ ip එක.
උබලත් පහලෙන් බලපං උබාලගේ
https://www.google.is/search?client=firefox-b-m&sxsrf=ALiCzsalV21Bkjwmc8rWVvUNYT1f86hD9g:1661529563336&q=whats+my+ip&oq=whats+my+&aqs=heirloom-srp.0.0l5
අව්ලක් නැ එත්. office එකේන් අලුත් කොම්පුටර් එකක් ගෙනේවි.na na cloudflare හරි වෙන firewall එහෙකින් secure කරලා තියෙන්නෙ
router එකකින් නෙ ip එක assign වෙන්නෙ ඉතින් බොහෝවිට අන්තිම දශමෙ එහා පැත්තෙ ටික තමා අනික් device වලට ලැබෙන්නෙ ඕවයෙ TCP or udp port තියෙනවා open ඕවයෙ service version තියෙනවා ඒ ඒ version වලට අදාලව vulnerability තියෙනවා. හැක් කරන්න පුලුවන් වෙන්නත් පුලුවන් නොවෙන්නත් පුලුවන්
------ Post added on Aug 26, 2022 at 9:31 PM
මගේ එක මොන අරටෙද කියලයි පෙනන්නේ??iceලන්තෙද ඉන්නෙ
බොසාට කියන්න ඔනෙඅව්ලක් නැ එත්. office එකේන් අලුත් කොම්පුටර් එකක් ගෙනේවි.
මගේ එක මොන අරටෙද කියලයි පෙනන්නේ??
------ Post added on Aug 26, 2022 at 9:36 PM
කලිපෝනියාඅව්ලක් නැ එත්. office එකේන් අලුත් කොම්පුටර් එකක් ගෙනේවි.
මගේ එක මොන අරටෙද කියලයි පෙනන්නේ??
------ Post added on Aug 26, 2022 at 9:36 PM
කලේගනට කළු පොන්නයා කියන්න එපා බං.කලිපෝනියා
බජ් කියන්නේ මොකක්දis කියලා වැටෙන්නෙ iceland බජ්