Okun youtube eke lankawe un pitarata gihin city eka langa rent ekata wath inna bari nisa city eken hena aatha dote gewal aran supermarket yana video balala lankawe witharai traffic thiyenne kiyala hithan inne..උඹලා පොන්නයොද බන්? නැත්තන් ගෑනුද? මොකක්ද ඕකේ තියෙන ඔච්චර අමාරුව? මටනම් හිතෙන්නෙ නිකන් පොශ් වෙන්න ගොඩක් උන් කියන කතාවක් කියලා. traffic තියෙනවා, නැත්තේ නෑ. මම ඊයේ ජයරත්න එකට ගියා ඒ හරියේ අම්බානෙට ට්රැෆික්. එහෙන් මෙහෙම් දාන ඒවා තියෙනවා. ඒත් මොනාද බන් ඕක රටක් දාල යන්න තරම් අප්සෙට් වෙන්න තියෙන්නෙ.
------ Post added on Sep 3, 2025 at 11:23 AM
Anika oya IT anathas la ganu wage thama..
Comfort zone eken eliyata yanna bayai.. IT nisa lesiyen salli hambuna ewun nisa jeewithe kattak kala gemak gahala experience na..

math oya wadagath kiyala liyana ratawal kipeka hitiya kalayak. man nan dena upddesa tamai lankwe athule laksha 5+ hamba karanwa nan boruwata rata yanna epa kiyala. asai nan yana eka wenama ekak. man awata passe rata giya yaluwo nan kawruth satuten neme inne. untath eheta awenika una prashna apitath meheta awenika prashna