ow bn piliwelakat yanaw nm aulk na, api piliwelat giyam heta wenaw yanna ithin anith un okkom ehen mehen dala
traffic nam mala hiuththak
traffic neme case eka aththatama
kisi charayak nathi kalakanni ehen danwa mehen danwa
traffic huththa hinda ma mama thama bus eke train eke yanwa.
katta thama eth pare traffic eke eeta wada stress ekak oluwata
job eken ganna stress eka hodatama athi . pare stress ekath gaththoth oluwa paleyi.
korona kale drive karalama thithha wuna.
lankawe deyak thiyenwa
foot cycle eke idan benz eka , dimo batta ge idan tata /leyland tipper , lorry chassis bus okkoma kalakanni widiyata drive karanne maha pare,
hamoma newe wennath puluwan eth bahuthraya ehemayi.
pare madde nwaththanwa.
ida thibbath ayin karaganne na.
phone eka kane gahan gatanwa.
beela mokkuda wage elwanwa
parata danwa samahra ewun ena ekawath b alanne nathuwa
lankawe nam pare payin yanwa kiyanneth stress ekak.