ලංකාවේ එකාට කේස් එකක් වෙන එකක් නෑ . අරුනේ ගහන්න එන්නේ.



අපේ උන් කරේ නැත්තේ බැරිකමට මිසක් හොද නැති හින්ද නෙමේ යකෝ ..Suddo kiyanne maha chater jaathiyak bro. Ape un yanne naane wena ratawal allanna. Aussy wala koheda ban suddo hitiye. Okkoma Europe wala idan gihin anik ratawal balahath karayen allagaththa un. Ape gon naamboth ekka inna epa unata arunta wadiya sahena hodai
මොන රටෙන්ද එඋංව එලෝගත්තෙ කියහංකොඅපේ උන් කරේ නැත්තේ බැරිකමට මිසක් හොද නැති හින්ද නෙමේ යකෝ ..![]()
![]()
![]()
![]()
ගිහින් අල්න තිය එච්චර දුර ඉදන් ආපු උන්ව එලවගන්න බැරි උන ලබ්බක් කියනව
මටත් කැරියෙක් එක පාරක් සද්දෙ දාන්න ඇවිත් කන පුපුරන්න දුන්නාසුදු හමක් දැක්කොත් අපේ සිංහල පොන්නයොන්ට එදා ඉඳන් ගවුම උස්සල නෙහ් පුරුදු ආයුබෝවන්naki pamkayata honda wade ,
self defense instincts kiyala berenna puluwan , nakiya gahanna enne
thopi ape ekata baninne ai?
ජෙප්පොන්ගෙ රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙන සමාජවාදය..පවු බන් අර අහින්සක මිනිහ. වේසි පුතාව ඩිපොර්ට් කරන්න තියෙන්නෙ.
@shenat ge wife awilla inne, den uuwa hoyanna wenne ne.
ya ya I know... eka arrears cover karanawa ati.. annual leave damma kiwwa job ekenuth@shenat ge wife awilla inne, den uuwa hoyanna wenne ne.
@shenat ge wife awilla inne, den uuwa hoyanna wenne ne.

ya ya I know... eka arrears cover karanawa ati.. annual leave damma kiwwa job ekenuth![]()