මුලින්ම වාහනයක් ගන්නකොට උබලගෙ Monthly Income එක කියද?

Riddler1

Well-known member
  • Oct 12, 2025
    136
    255
    63
    ලීස් කරලද ගත්තෙ? වාහනේට කීයක් විතර මාසෙකට අයින් කරාද?

    ලීස් එක, Fuel cost එක, රෙපෙයාර් service වගේ දේවල් වලට එහෙම. :confused::confused:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,358
    1
    61,954
    113
    Mother Earth
    මටම කියලා නම් දැනට වාහනයක් නෑ. මෝටර් බයික් එහෙමත් අදාළද ? :( 🤷‍♂️
     

    Riddler1

    Well-known member
  • Oct 12, 2025
    136
    255
    63
    මටම කියලා නම් දැනට වාහනයක් නෑ. මෝටර් බයික් එහෙමත් අදාළද ? :( 🤷‍♂️
    ඔව් ඔව්. මට බයික් එකක්වත් නෑ. දැන් ටිකක් stable නිසා ගෙදරට වාහනයක් ගන්න බැලුවෙ.
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,358
    1
    61,954
    113
    Mother Earth
    ඔව් ඔව්. මට බයික් එකක්වත් නෑ. දැන් ටිකක් stable නිසා ගෙදරට වාහනයක් ගන්න බැලුවෙ.
    හොඳයි හොඳයි. හොයල බලලා ගන්න ජරාවල් වලට අහු නොවී. good luck mchn 🤷‍♂️
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,510
    3,756
    113
    ලීස් කරලද ගත්තෙ? වාහනේට කීයක් විතර මාසෙකට අයින් කරාද?

    ලීස් එක, Fuel cost එක, රෙපෙයාර් service වගේ දේවල් වලට එහෙම. :confused::confused:
    padiya 20000. lease eka 14000, hebei kohoma hari goda yanawa kiyanan mind eka tibuna. eka nisa. wede kara gatta. eka eka kiyana de newe ubata hithata ena gut feeling ekath ekka game gahapan. jaya
     
    • Like
    Reactions: jjpala and Riddler1

    MindNipun

    Junior member
  • Jun 4, 2026
    96
    91
    18
    ලීස් කරලද ගත්තෙ? වාහනේට කීයක් විතර මාසෙකට අයින් කරාද?

    ලීස් එක, Fuel cost එක, රෙපෙයාර් service වගේ දේවල් වලට එහෙම. :confused::confused:

    Monawa nethath financial advice gannakota, financial patten hondatama diyunu ekekgen advice ganin.
    Loan/lease kiyanne jeewithee avurudu gaanak kelewela yanna puluwan dewal.