අනුරාධගෙ පස්සෙ ගෙඩියක්ලු. බේත් ගන්න සල්ලි නෑලු. අපි හැමෝම උදව් කරමු

AnuradhaRa

Well-known member
  • ඇයි බන් ප්‍රයිවෙට් මැසේජ් පබ්ලික් දාන්නේ? අනිත් එකාගෙන් අවසර අරන් නම් කමක් නෑ.
    මං ඔහොම කතා කෙරුවෙ නෑ බං
    මූ එඩිට් කරල
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    වයස 35 - 60 අතර උගත් වැදග්ත් නැන්දෙක්ට අක්කෙක්ට මේක සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න පුලුවන්ද please.
    මම 25ක කොල්ලෙක් බස්නාහිර පළාත.මගෙ දෙමව්පියන් පොඩි කාලෙ ඉදන්ම සෙපරේට්.මම ඉන්නෙ නැදෑ ගෙදරක.එයාල මං එක්ක කතා කරන්නෙ නැහැ.ඒත් සල්ලි ප්‍රශ්න නැ මට ඒව නොවෙන්න බලනව එයාල එතකොට කාටහරි හිතෙයි අවුලක් නෑනෙ කියල .මම නිකන් වෙනස්ම තනිවුන ජීවිතයක් ගත කරන කෙනෙක්.
    මම ගැන ටිකකින් කියන්නම්.පුතෙක්ව බලාගන්නව වගේ දුරින් ඉදන් බලාගන්න පුලුවන්, ප්‍රශ්නයක් ඇහුවම ඒකට උපදෙස් දීල තමන්ගෙ තමන්ගෙ වගේ බලාගන්න පුතා කරගනන පුලුවන් වයසින් වැඩි උගත් educated මාව තේරුම් ගන්න පුලුවන් නැන්දෙක,අක්කෙක් ඉන්නවද (සෙක්ස් එකක් ගැනම නෙමෙ මම කියන්නෙ එහෙම නැති උනාට කමක් නැහැ).කෙල්ලන් එපා මම හැමදාම තනියෙන් ඉන්න තීරනය කරපු කෙනෙක්.මට මැරි කරන්න් අදහසක් නැහැ.
    මට 25ක්.හොද පෙනුමක් තීන කොල්ලෙක් 🙂.
    මම් ඒලෙවල් බයො වලින් කරෙ.කැම්පස් ආවත් ප්‍රශ්න එක්ක යන්න බැරි උනා.මට ඕන් උන ඩිග්‍රි එකකුත් නෙමෙයි ආවෙ.මම උගන්වන්න ආස නිසා ක්ලාසස් කරනව ගෙවල් ලග ආයතන 2කක ඕක තමයි මම කරන්නෙ.ඒකෙන් නම් මම ඇත්තටම ගානක් හොයනව මගෙ වියදමට.ආයෙ ගෙදර.ඔච්චරයි මගෙ ජීවිතේ ඇත්තටම.යාලුවෙක් එහෙම නැ මට.ඇත්තටම කවුරුත් නැ මට 🙂.
    කවුරුත්ම විශ්වාස කරන එකක් නැ මට රිලේශන්ෂිප් තිබිල නැ.මම කැමති නැ මට මැරි කරන්න ඕන නැති නිසා කෙනෙක්ව රවට්ටන්න.මම ඇත්තටම වර්ජින් කොල්ලෙක් 🙂.ගෙදර දැකපු දෙවල් ප්‍රශ්න එක්ක ලමයි හදල පවුල් ජීවිතයක් ගත කරනව කි එක මට එපා වෙලා ගොඩක් කල්.
    ඒකයි මං මෙහෙම කෙනෙක්ව හොයන්න්.මගෙ හැමදේම කියල ලගට වෙල පොඩ්ඩ්ක් හරි ඉන්න.බලාගන්න කෙනෙක්ව.මට සල්ලි ප්‍රශ්න නැහෑ මට සල්ලි ඕනෙත් නැහෑ.
    අනෙ please මම කියන දේ තේරෙන කෙනෙක් ඉන්නවද
     

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    976
    1
    2,077
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    මං ඔහොම කතා කෙරුවෙ නෑ බං

    අනෙ මට උදව්වක් කරන්න පුලුවන්නම් පොතක් තියනව එ්ක හොයල දෙන්න කවුරැහරි.මට මතක විදිහට කිනියම කියන දුස්කර ගම ගැන ලියල තිබුනේ මුස්ලිම් ජාතික කතුවරයෙක් උන අයි එන් පනී මහත්තය පොතේ නම කිනියම යන තම්බි පුලුවන් අය මේ පොත හොයන් බලන්න .
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,609
    6,174
    113
    Anuradha can do this..

    නංගී, අපේ පවුලේ ඉන්න එකම දොස්තර නෝනා ඔයා හින්දා මෙන්න මේ වෛද්‍ය අර්බුදය විසඳන්න මට උදව්වක් ඕනේ. මගේ 'පිටිපස්සෙ පැත්තේ' පොඩි අනවසර පදිංචිකාරයෙක් ඇවිත් - ඔව්, ගුද මාර්ගය අසල පොඩි ගෙඩියක්
    වාඩි වෙද්දී හරි, 'වැඩේට' ගියාම හරි [රිදෙනවා/කසනවා] - හරියට කටු අනිනවා වගේ!

    වෙනත් ප්‍රශ්න: ලේ පෙනුනෙ නම් නෑ, හැබැයි මනුස්සයා ටිකක් රතු වෙලා වගේ.
    මට පස්ස පැත්ත උණු වතුර බාල්දියක දාගෙන ඉන්න වෙයිද
    නැත්නම් ඉතින් Surgeon කෙනෙක් ලඟට ගිහින් 'පස්ස' පෙන්වන්න වෙයිද?
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    owa age ushneta ena ewa

    hodata nala aga cool wena kema beema kapan

    puke gedi aawama putuwaka wadi wenna ba
    hari wedanayi ithin
    ekath enne puke debedum suchiye

    e kiwwe ass crack eke hila asannwa
    karuma thama ithin
    tika dwasak eka gewanna wenwa
     

    KusumataLanviRonGanna

    Junior member
  • Jul 21, 2026
    30
    34
    18
    පවු මචන්ලා, @AnuradhaRa ගෙ ගුද මාර්ගෙ ගාව ගෙඩියක් ඇවිත්ලු, සමහරවිට අර්ෂශ් වෙන්න ඇති. එයාට බේත් ගන්න සල්ලි නෑ කියල PM කලා,

    මමත් පුලුවන් විදියට උදව් කරනවා, අපි හැමෝම පුලු පුලුවන් විදියට උදව්වක් කරමු, මේ හැමෝටම අමාරු කාලෙ :yes::yes:


    elakiri-com-conversations-hi-2221067-2.png

    elakiri-com-conversations-hi-2221067-3.png
    apooo maha sevalayekne. kello enne nathi eka sadaranayi.
     
    • Like
    Reactions: Jim_Moriarty