BREAKING NEWS | Ada Derana

Piyathissa

Well-known member
  • Jul 18, 2020
    962
    1,601
    93
    අන්තිමේ දි නිළධාරීන් පිටින් යන සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඕකෙන් වෙන්නේ උඩ ඉන්න නිළධාරීන් responsibility එකක් අරන් වැඩ කරන එක නැති වේවි. 😳
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,342
    113
    ෂර්ලොක් හෝම්ස් නිදොස් කොට නිදහස් කරයිද? 🤭🤭🤭
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    මෙතන ත්‍රිපුද්ගල මහාධිකරණ නඩු තීන්දුවක් නිසා,
    ශේෂ්ඨාධිකරණයට appeal එකක් දාලා මහාධිකරණ නඩුවේ තීන්දුව අභියෝගයට ලක්කරන්න පුළුවන් විනිසුරුවරු 5 දෙනෙක් ඉස්සරහා.
     

    W33R3

    Well-known member
  • Jul 6, 2014
    1,791
    257
    83
    පෘතුවියේ
    අන්තිමේ දි නිළධාරීන් පිටින් යන සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඕකෙන් වෙන්නේ උඩ ඉන්න නිළධාරීන් responsibility එකක් අරන් වැඩ කරන එක නැති වේවි. 😳
    Responsibility අරන් වැඩ කරපු නැති නිසා තමා මේ නඩුව තිබ්බේ.
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,207
    1
    16,078
    113
    Responsibility අරන් වැඩ කරපු නැති නිසා තමා මේ නඩුව තිබ්බේ.
    චෝදනා 855ක් කියලා නියුස් තියෙන්නෙ :shocked:
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,327
    6,970
    113
    දෙයියො මිනිස්සු මවද්දි කොන නැතුවම මවන්න තිබ්බනෙ....
    අර ෆෝන් වල එහෙම ඩිස්ප්ලේ එකේ කොලයක් අලවලා එන්නෙ බන් ඒක ගලවද්දි සැටිස්ෆැක්ටරි ෆීලින් එකක් එන්නෙ


    ඒ වගේ දෙයියො මවද්දි කොන එක්ක මවලා තියෙන්නෙ, කොන කපන pedo dial එකට සැටිස්ෆැක්ටරි ෆීලින් එක ගන්න කොන කපන වෙලාවට, හරියට අර ෆෝන් එකේ අලවලා තියන කොලේ ගලවනවා වගේ
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,804
    4,926
    113
    අන්තිමේ දි නිළධාරීන් පිටින් යන සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඕකෙන් වෙන්නේ උඩ ඉන්න නිළධාරීන් responsibility එකක් අරන් වැඩ කරන එක නැති වේවි. 😳
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: නඩුව දාල තියෙන්නේ මොන හේතුව නිසාද කියල දන්නවද ??
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,375
    1
    101,240
    113
    34
    Kalutara
    අර ෆෝන් වල එහෙම ඩිස්ප්ලේ එකේ කොලයක් අලවලා එන්නෙ බන් ඒක ගලවද්දි සැටිස්ෆැක්ටරි ෆීලින් එකක් එන්නෙ


    ඒ වගේ දෙයියො මවද්දි කොන එක්ක මවලා තියෙන්නෙ, කොන කපන pedo dial එකට සැටිස්ෆැක්ටරි ෆීලින් එක ගන්න කොන කපන වෙලාවට, හරියට අර ෆෝන් එකේ අලවලා තියන කොලේ ගලවනවා වගේ
    මම නම් තාම කොලේ අලවගෙන ඉන්නෙ. 😎