Guys topup උදව්වක්

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,995
    10,284
    113
    sure na.Edexcel HND eka diploma equal or > nm puluwan wei
    BCS Certi level eken Topup kranna ba.Diploma or HND one :sorry:
    HND එකෙන් Top up පුලුවන් මචන්. උඩ කොල්ලෙක් කියලා තියන OTHM එකත් Top up එකට valid කියල කිව්වා. මම private universities හැම එකකටම වගේ කතා කරා බන්.
     
    • Like
    Reactions: FlashBoz

    david345

    Active member
  • May 20, 2020
    255
    211
    43
    BCAS campus eke 1.5 year ekin krnna puluwan HND ekak tiyenawa. Eka kara nm topup degree gnna puluwan one tanakin private ewagen.

    Nattm 3 year experience letter ekak gnna adunana kenekge software compnay ekakin. Experience tiyenawa kiyla pennuot samahara private ewagen degree eka krnna denna puluwan. :P
     
    • Love
    Reactions: KSPathirana

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,995
    10,284
    113
    කොල්ලනේ,
    AIMS Campus එක ගැන දන්න අය කවුරුහරි ඉන්නවද?
    ඒකෙ Applied Computing top-up එක ගැන මොකද හිතන්නෙ? East London University එකෙන්ලු degree එක දෙන්නෙ. කලින් කරපු කවුරුහරි දන්නවානම් කියන්න.