Pasansnoop සහෝදරයා ඔබට නිවන් සුව!

Sinha-Le

Well-known member
  • Jul 10, 2026
    354
    417
    63
    ශ්‍රී ලංකාව
    @pasansnoop පොට්ට නිසා බුෆේ එකකට ගිය වෙලාවේ ලැට් එක කියලා වැරදිලා කිචන් එකට ගිහිං කලිසම පාත් කරලා චිකන් කරි හැලියක ඉඳගෙන. ඒකට වැටිලා පිච්චිලා මැරිලා. Pasansnoop සහෝදරයා ඔබට නිවන් සුව! :cry:
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,843
    15,142
    113
    35
    Spain
    ඌ බන් පෙනීමත් අඩු කොල්ලෙක්, එත් නාහෙන් අඬ අඬා හිටියේ නැහැ ඩිග්රි එකත් කළා, ආණ්ඩුවේ ජොබ් එකකුත් කළා. ඌ දැන් එන්නේ නැත්තේ බිසී නිසා වෙන්න ඇති. මොනවා වුනත් ඌ හොඳින් ඉන්න ඕන කියල තමයි අපි කියන්නේ.
     

    Aiden Pearce

    Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,208
    1,976
    113
    ඌ බන් පෙනීමත් අඩු කොල්ලෙක්, එත් නාහෙන් අඬ අඬා හිටියේ නැහැ ඩිග්රි එකත් කළා, ආණ්ඩුවේ ජොබ් එකකුත් කළා. ඌ දැන් එන්නේ නැත්තේ බිසී නිසා වෙන්න ඇති. මොනවා වුනත් ඌ හොඳින් ඉන්න ඕන කියල තමයි අපි කියන්නේ.
    pora complete blind wenna gihin bn mama call kara number eka onnam kiyanna answer karanwa
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,913
    26,445
    113
    ඌ බන් පෙනීමත් අඩු කොල්ලෙක්, එත් නාහෙන් අඬ අඬා හිටියේ නැහැ ඩිග්රි එකත් කළා, ආණ්ඩුවේ ජොබ් එකකුත් කළා. ඌ දැන් එන්නේ නැත්තේ බිසී නිසා වෙන්න ඇති. මොනවා වුනත් ඌ හොඳින් ඉන්න ඕන කියල තමයි අපි කියන්නේ.

    වකුගඩු කේස් එකකුත් තිබුනානේ, එකක් නරක් වෙලා හරි දන්නෙම නැතුව මොකක්හරි කේස් එකක්.
     

    Sinha-Le

    Well-known member
  • Jul 10, 2026
    354
    417
    63
    ශ්‍රී ලංකාව
    pala huththige putho. ubata awlak tiya nam eeka katha karapan methana. manussayekge thiyana adu paadu walata gahanne ponna wesige puthala thama. kari ponnaya call ekak ganin hukaa ganne nathuwa ochchara kariyek nam. 0715156256
    Truecaller එකේ පල්සර් පොන්නයා කියලා පෙන්නන්නෙ ඇයි?
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ඌ තනි වග්ගඩ්ඩෙන් දිව්වේ.
    මම පොරගේ 2024 ත්‍රෙඩ් එකක් කියෝලා තියේ
    පවු
     
    • Sad
    Reactions: Inigo Montoya

    PK Amaris

    Well-known member
  • Jan 31, 2023
    1,066
    1,707
    113
    පට්ට ඇචීව්මන්ට් එක ඉතින්
    තොපෙ අම්මට හෙන ආඩම්බර ඇති