Dialog VIP (Match Numbers)

Emarald

Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,413
    4,656
    113
    Mobitel Match Numbers වගේ online service එකක් තියනව ද, Dialog VIP numbers ගන්න. (business එකකට).
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,312
    21,326
    113
    Retail hub app එකේ නම් සර්ච් ඔප්ෂන් එකක් තියෙනවා. මන් හොයපු එක නම්බරයක්වත් නෑ. ඒ උනාට මේකේ තියෙන special numbers ටිකයි ප්‍රයිස් ටිකයි බලපන්කො. හිතාගන්න බැ මේවා special වෙන්නේ කොමද කියල. 🤭🤭🤭
    Screenshot-20260812-111204-net-omobio-dialog-dialogra-Main-Activity.jpg
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,413
    4,656
    113
    Retail hub app එකේ නම් සර්ච් ඔප්ෂන් එකක් තියෙනවා. මන් හොයපු එක නම්බරයක්වත් නෑ. ඒ උනාට මේකේ තියෙන special numbers ටිකයි ප්‍රයිස් ටිකයි බලපන්කො. හිතාගන්න බැ මේවා special වෙන්නේ කොමද කියල. 🤭🤭🤭
    Screenshot-20260812-111204-net-omobio-dialog-dialogra-Main-Activity.jpg
    අඩෝ මොබිටෙල් හොඳයි වගේ! රු 5000 එක්කෝ 10000 නම්බර්ස් ටිකත් සුපිරි.
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,897
    1,087
    113
    Hamilton, NZ
    Retail hub app එකේ නම් සර්ච් ඔප්ෂන් එකක් තියෙනවා. මන් හොයපු එක නම්බරයක්වත් නෑ. ඒ උනාට මේකේ තියෙන special numbers ටිකයි ප්‍රයිස් ටිකයි බලපන්කො. හිතාගන්න බැ මේවා special වෙන්නේ කොමද කියල. 🤭🤭🤭
    Screenshot-20260812-111204-net-omobio-dialog-dialogra-Main-Activity.jpg

    meke me 1.98 ta dala thiyana numbers vip da bang. ehenam mage personal dialog numbers walata laksha 50kwath ganna pluwan wi. :lol:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,202
    12,736
    113
    38
    මම ගන්න ගියා සැහෙන ගානක් කියනවා ලක්ෂයට කිට්ටුව
    අග ඉලක්කම් 4 විතරක් එන අංක එහෙමයි උදා 8282 වගේ
    එක නිසා Mobitel ගත්තේ රු 5000 වුනේ මේක 071 6 682 682
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,002
    12,094
    113
    Retail hub app එකේ නම් සර්ච් ඔප්ෂන් එකක් තියෙනවා. මන් හොයපු එක නම්බරයක්වත් නෑ. ඒ උනාට මේකේ තියෙන special numbers ටිකයි ප්‍රයිස් ටිකයි බලපන්කො. හිතාගන්න බැ මේවා special වෙන්නේ කොමද කියල. 🤭🤭🤭
    Screenshot-20260812-111204-net-omobio-dialog-dialogra-Main-Activity.jpg
    Yako ape numbers dan koti ganan watinawa athi..
    Mewa yako issara nikan wage gaththa ewa..

    0777 numbers ganna widiyak nadda kohenwath dan ?
    Fb ad ehema dapu un innawa. 777 normal number ekak 3000 wage wei..
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 1:40 PM
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,502
    192
    63
    Galle
    Yako ape numbers dan koti ganan watinawa athi..
    Mewa yako issara nikan wage gaththa ewa..


    Fb ad ehema dapu un innawa. 777 normal number ekak 3000 wage wei..
    ------ Post added on Aug 12, 2026 at 1:40 PM
    lagadi daapu post naa neda 0777 eewa
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,786
    15,008
    113
    35
    Spain
    meke me 1.98 ta dala thiyana numbers vip da bang. ehenam mage personal dialog numbers walata laksha 50kwath ganna pluwan wi. :lol:
    මොන වගේ අංකයක්ද එක? ඉංග්‍රීසි අකුරු දාල පෙන්වන්න
     

    vishamacharya

    Well-known member
  • Aug 18, 2017
    875
    1,757
    93
    ඉක්මන් එකේ රුවන් මොබයිල් කියල කෙනෙක් special numbers විකුනනවා. පොඩ්ඩක් අහල බලපල්ලා. මම 0777-ABC ADC නම්බර් එක ගත්තා ගොඩක් ඉස්සර. ලොකු ගානක් වුනේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,930
    13,825
    113
    🤍
    ubala ochchr watina number gewala aran business krnna hadanna eka customer kenkgen kotiyak withara ena jathiye business nm aulak na

    nattn nam terumak na bn

    dan inna pakayo 5000 gannt pududuma amaruwak
     
    • Like
    Reactions: Piyathissa

    shepard1500

    Active member
  • Apr 9, 2025
    228
    188
    43
    Mobitel Match Numbers වගේ online service එකක් තියනව ද, Dialog VIP numbers ගන්න. (business එකකට).
    උන්ට email කරලා list එකක් ඉල්ලගෙන කැමති එක reserve කරගන්න පුළුවන්. branch එකකින් සල්ලි ගෙවලා ඒ නම්බර් එක ගන්න ඕන.
    retail hub එකෙන් බලන්න එපා. price වැඩි. random ඒවා vip කියලා එන්නෙ.
    2500 ඉඳලා හොඳ නම්බර් තිබ්බා මම බලපු දවස්වල. අවුරුද්දකට වගේ කලින්. branch වලින් check කරන්නත් පුළුවන්. ඒකෙත් මිල email කළාම එන ගණන් ටික.
     
    • Love
    Reactions: Emarald

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,048
    1,429
    113
    Retail hub app එකේ නම් සර්ච් ඔප්ෂන් එකක් තියෙනවා. මන් හොයපු එක නම්බරයක්වත් නෑ. ඒ උනාට මේකේ තියෙන special numbers ටිකයි ප්‍රයිස් ටිකයි බලපන්කො. හිතාගන්න බැ මේවා special වෙන්නේ කොමද කියල. 🤭🤭🤭
    Screenshot-20260812-111204-net-omobio-dialog-dialogra-Main-Activity.jpg
    මේකේ තියෙන නම්බර් වලට දීලා තියෙන ගණන් එක්ක බලපුවාම මගේ පර්සනල් 0777 නම්බර් එක කෝටියක් විතර වටිනවා :ROFLMAO: