Life Insurance/ Investment Plans

CoolMan88

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    Umbala daala thiyena Life Insurance/ Investment Plans wage ewa monawada recommend karanna puluwan ewa?
     

    coder101

    Well-known member
  • Jul 20, 2018
    337
    555
    93
    Yakune insurance and investment kiyanne totally wenas dewal 2k. 😐

    insurance companies tiyenne insurance daganna.
    Investment companies tiyenne investments walata.

    Oi 2ma 1 company eken denna ba. Owata wena wenama regulations pawa tiyenawa.

    Mehemai, lankawe insurance company tika hodama eken nagattha 10% commission ekata hama ekatama kiyala insurance promote kranna gihin. Melo descipline ekak nathuwa, wada diila insurance danna try krapu eken une minissunta insurance companies and insurance epama una eka.

    Eetapasse un patan gattha oka wena widiyakata genna, "insurance and investment" kiyala.
    Owaye atthatama kisima therumak na "insurance and investment" plans wala. Ganan hadala balapn LKR depreciation ekai owa serama ekka.

    Oi boru baila walata ahuwenne nathuwa, umbata ona dewal tika witarak kiyala, ekata insurance plan ekak hadan daganin, preferably Sri Lanka insurance, Ceylinco, Allianz wage ekakin. Marketing magul walata ahuwenna epa.

    Umbata invest karanna onanm First capital, CAL wage investment fund ekaka dapan.
     
    • Like
    Reactions: CoolMan88