අපේ නංගිල ස්කූටියක් අරගෙන - Dio DLX

Yudewwa

Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,292
    6,004
    113
    අනේ අනුරාධ නංගි ගැන නම් ත්‍රෙඩ් දන්නා එපා.. වාචාල කතාවක් කියන්නමයි හිතෙන්නේ උඹේ නංගි ගැන කිව්වම..
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,854
    1
    51,803
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    අනේ අනුරාධ නංගි ගැන නම් ත්‍රෙඩ් දන්නා එපා.. වාචාල කතාවක් කියන්නමයි හිතෙන්නේ උඹේ නංගි ගැන කිව්වම..
    ඌ ආසද දන්නෙ නෑ නන්ගිට වාචාල කතා කියනවට
     

    chinthaka156

    Well-known member
  • Jun 26, 2008
    3,741
    4,825
    113
    එලකිරි හන්දිය
    නංගිගේ EFI තියෙන නිසා හොදයි නේදා
    නංගිගේ EFI නෑ. තියෙන්නේ කාර්බ් එකක්. ෆොර්ම් උනහම තමා කාර්බ් එකේ ඩයප්‍රම් එක ඇරෙන්නේ. පිටරට කෙල්ලන්ගේ තමා EFI තියෙන්නේ. උන් තමා ෆොර්ම් උනහම පෙට්‍රල් විදින්නේ.
     

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,589
    10,418
    113
    44
    Living in an Atom
    නංගිගේ EFI නෑ. තියෙන්නේ කාර්බ් එකක්. ෆොර්ම් උනහම තමා කාර්බ් එකේ ඩයප්‍රම් එක ඇරෙන්නේ. පිටරට කෙල්ලන්ගේ තමා EFI තියෙන්නේ. උන් තමා ෆොර්ම් උනහම පෙට්‍රල් විදින්නේ.
    EFI Electronic Fuel Injection
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,608
    6,174
    113
    https://elakiri.com/threads/2000-ටාගට්-එකට-තව-ගමන්-හතරයි.2261917/page-2

    මට කලින් කිව්වනං Hero Zoom එකක් ගන්න කියනව

    ගත්තට පස්සෙ මට කියන්නෙ

    මගේ බිස්නස් එකට ඒක ගන්න වෙනවා, අලුතින් වැඩට ගත්ත කෙල්ලට දෙන්න පුළුවන් වෙන්න. මොකක් හරි fault එකක් හදන්න ඕන, එතකොට නංගි ඒක මට දෙයිනේ
    🙃
     
    Last edited: