අඩු කුලේ ඉඳියන්වෝ ලංකාවට ඇවිත් ලංකා ඉතිහාසය වෙනස කරයි. හැම හුත්තටම රමා ගා ගනී.ඒ
M MAXPANE7 Well-known member Apr 17, 2021 2,570 3,336 113 Aug 26, 2026 #1 Reactions: Lessar, Bitter Truth, HKavinda and 1 other person
Chethiya Wijayawardhana Well-known member Feb 17, 2016 2,315 3,923 113 Aug 26, 2026 #2 හරිනෙ දැන් යක්ඛ පුට්ටුන්ගේ පුකේ අමාරුව Reactions: Bitter Truth
Naughty_kiththa Well-known member Jul 28, 2024 2,558 3,161 113 Aug 26, 2026 #3 ගුදෙව්වෝ තව ටිකක් ආවම ඕව මොනවද හිතෙයි Reactions: Bitter Truth
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,097 9,838 113 එක තැනක නෑ Aug 26, 2026 #5 Naughty_kiththa said: ගුදෙව්වෝ තව ටිකක් ආවම ඕව මොනවද හිතෙයි Click to expand... එහෙමද? එතකොට මේවා කමක් නැද්ද?
Naughty_kiththa said: ගුදෙව්වෝ තව ටිකක් ආවම ඕව මොනවද හිතෙයි Click to expand... එහෙමද? එතකොට මේවා කමක් නැද්ද?
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,968 167,782 113 එකමත් එක රටක Aug 26, 2026 #6 සිගිරිය හැදුවේ යුදෙව්වෝ !!
max_pain Well-known member Jul 5, 2025 4,468 8,625 113 Galaha Aug 26, 2026 #7 ලංකාවේ මහා ලොකුවට ගන්න දෙයක් නෑ බං. ඔය පරන හුත්තවල් අල්ලල දාල නවීන ලෝකේ එක්ක ඉස්සරහට යන්න තියෙන්නෙ මේ පොලොන්නරුවේ කැලේ අටබුන් බදාගෙන ගිටිය කියල ඇති සෙතක් නෑ. Reactions: jjpala
ලංකාවේ මහා ලොකුවට ගන්න දෙයක් නෑ බං. ඔය පරන හුත්තවල් අල්ලල දාල නවීන ලෝකේ එක්ක ඉස්සරහට යන්න තියෙන්නෙ මේ පොලොන්නරුවේ කැලේ අටබුන් බදාගෙන ගිටිය කියල ඇති සෙතක් නෑ.
Naughty_kiththa Well-known member Jul 28, 2024 2,558 3,161 113 Aug 26, 2026 #8 Error365! said: එහෙමද? එතකොට මේවා කමක් නැද්ද? Click to expand... ඔය වගේද කච්චතිව් පැත්තේ දුපතක අරැන් ඊලග Epstein island එක දැම්මම
Error365! said: එහෙමද? එතකොට මේවා කමක් නැද්ද? Click to expand... ඔය වගේද කච්චතිව් පැත්තේ දුපතක අරැන් ඊලග Epstein island එක දැම්මම
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,097 9,838 113 එක තැනක නෑ Aug 26, 2026 #9 Naughty_kiththa said: ඔය වගේද කච්චතිව් පැත්තේ දුපතක අරැන් ඊලග Epstein island එක දැම්මම Click to expand... ඇස් වලට පෙන්න දේවල් වෙද්දි ඒවා ignore කරලා ඉමෑජිනරි කතා කියනවා. මොකද්ද බන් පොයින්ට් එක?
Naughty_kiththa said: ඔය වගේද කච්චතිව් පැත්තේ දුපතක අරැන් ඊලග Epstein island එක දැම්මම Click to expand... ඇස් වලට පෙන්න දේවල් වෙද්දි ඒවා ignore කරලා ඉමෑජිනරි කතා කියනවා. මොකද්ද බන් පොයින්ට් එක?