මරදන railway yad එකේ එකක් තියනවා.මමත් turntable එකක් ගන්න ඕනි
මමත් ඔකෙන් තමයි හුත්තො ගත්තෙ. දැං මෙතන බඩු අඩුයි. තව ලොට් එකක් එනව කිවුව.
Ubala gaththa awai price visthara dapanko.matath asawak awa.transformer ekata mokada kare?Mamath methanol gaththa,badu hodai
Umbta idea ekak tiyanwada mona wage ekak onada kiyala? Hifi stack wageda nath nam amp ekayi hoda speaker set ekak wageda?Ubala gaththa awai price visthara dapanko.matath asawak awa.transformer ekata mokada kare?
Amp ekai Honda speakers hodaiUmbta idea ekak tiyanwada mona wage ekak onada kiyala? Hifi stack wageda nath nam amp ekayi hoda speaker set ekak wageda?
මෙන්න ලොකේෂන් එකකොහෙද ඕක තියන්නේ?
එක තමයි හොදම choice එක. Amp නම් තිබ්බ එතන 220v මෙක open කරපු දවස් වල. තව ප්ලේස් එකක් තියනව සිල්ව කියල පොරක් ගාව. එකෙත් video එකක් මු දැම්ම.Amp ekai Honda speakers hodai
Ane Pala ponnayo. Meka tiyenne Walana, Mahanama Junction. Umba inne kelewe ne.මමත් ඔකෙන් තමයි හුත්තො ගත්තෙ. දැං මෙතන බඩු අඩුයි. තව ලොට් එකක් එනව කිවුව.
අනේ පකො තොට ඉස්සෙල්ල මෙතන ලොකේෂන් එකත් එකක් මම දාල ඇති. තො ගිහිං ඉතිරිවෙච්ච තියෙන්නෙ රොඩු ටික බලන්නනේAne Pala ponnayo. Meka tiyenne Walana, Mahanama Junction. Umba inne kelewe ne.
ජාඇල ලලිත්ගෙ බඩු නම් නියමයි බං. පොර පරන පොරක්.Vikum Computers and Sound systems කියලා නිට්ටඹුවේ ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. තව ජා එල ලලිත් කියලා කෙනෙක් ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. මෙතනත් බලමු.