Vintage Japanese Hi Fi Audio Store in Sri Lanka

Inigo Montoya

Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,708
    14,866
    113
    35
    Spain
    මේකක් ගන්න ඕන. දැන් තදටම ආසාවක් ආව. ඔහොම නොබ්ස් ඩයල්ස් තොගයක් තියෙන රෙට්‍රෝ සිස්ටම් එකක් මරු නේ.
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,239
    5,939
    113
    මමත් ඔකෙන් තමයි හුත්තො ගත්තෙ. දැං මෙතන බඩු අඩුයි. තව ලොට් එකක් එනව කිවුව.
     
    • Like
    Reactions: ML1987

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,239
    5,939
    113
    කොහෙද ඕක තියන්නේ?
    මෙන්න ලොකේෂන් එක
    https://maps.app.goo.gl/QmLd7LHB2SZRgAyp8?g_st=ic

    Amp ekai Honda speakers hodai
    එක තමයි හොදම choice එක. Amp නම් තිබ්බ එතන 220v මෙක open කරපු දවස් වල. තව ප්ලේස් එකක් තියනව සිල්ව කියල පොරක් ගාව. එකෙත් video එකක් මු දැම්ම.
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:14 PM


    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:22 PM
     
    • Like
    Reactions: WhyNot1

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,463
    7,231
    113
    Vikum Computers and Sound systems කියලා නිට්ටඹුවේ ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. තව ජා එල ලලිත් කියලා කෙනෙක් ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. මෙතනත් බලමු.
     
    • Like
    Reactions: yazazb

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,239
    5,939
    113
    Ane Pala ponnayo. Meka tiyenne Walana, Mahanama Junction. Umba inne kelewe ne.
    අනේ පකො තොට ඉස්සෙල්ල මෙතන ලොකේෂන් එකත් එකක් මම දාල ඇති. තො ගිහිං ඉතිරිවෙච්ච තියෙන්නෙ රොඩු ටික බලන්නනේ

    Vikum Computers and Sound systems කියලා නිට්ටඹුවේ ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. තව ජා එල ලලිත් කියලා කෙනෙක් ඉන්නවා. පොරගෙත් ගනන් අඩුවට හොද බඩු තියනවා. මෙතනත් බලමු.
    ජාඇල ලලිත්ගෙ බඩු නම් නියමයි බං. පොර පරන පොරක්.
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:39 PM
     
    • Like
    Reactions: WhyNot1

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,942
    18,055
    113
    මොරටුවේ කුරුස වෙසිගේපුතාලට සුනිල් පෙරේරාගේ සින්දු අහනගමන් බියර් කප් එක ඔලුව උඩ තියාගෙන නටන්න හොඳයි
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: Yudewwa and win7dot