ඉතින් මහින්ද ගැහුවේ හොරාකාපුවගෙන්
අනුරට ගහන්නේ සහෝදරයෝ
ඉතින් මහින්ද ගැහුවේ හොරාකාපුවගෙන්
අනුරට ගහන්නේ සහෝදරයෝ
උඹලා නාමල්, සජිත් ෆෝම් කරන්නෙම උඹලගේ ලප කොටාට වැඩ බැරි හින්දනේ.... මොකද හරිහමන් එකෙක් එළියට ඇවිත් ඡන්දේ ඉල්ලුවොත් හිකිලම යනවා කියලා දන්න නිසා උඹලම ගිහින් මහින්දගෙයි, ප්රේමදාසගෙයි ගොබ්බයො දෙන්නා promote කරනවා.... උඹලා දන්නේ නෑ ඊළඟ ඡන්දෙන් මොකා ඇවිත් අරියිද කියලා. ඒ බය නිසා උඹලා හැමදාම ගහලා පුරුදු එවුන් හොය හොය ගහනවා..... ගූත් කනවා දෙමළුන්ගේ ඡන්ද ලක්ෂෙකට දෙකකට, තව ටික දවසකින් පුලුවන්නම් පොන්නයා ගිහින් තිලක තියලා හරෝ හරා ගගා කාවඩිත් නටයි. සිංහලුන්ගේ ලක්ෂ 60ක් ඡන්ද අරගෙන ආව පොන්නයට ඒ ලක්ෂ 60ම ලොකු නෑ, හැබැයි අරුන්ගේ ඡන්ද ලක්ෂ 2ට පුකත් ලෙවකනවා... වේට්ටිය උස්සලා චූ කරන්න කියලා ඒකත් බොයි පුලුවන්නම්.උබ කියන්නෙ එමයි කියලා යෞවනයේ සිහින කුමාරයා නාමල් හරි පිස්සන්ගේ ලොක්කා සජිය ගේන්න කියලද. එනම් මේම ත්රෙඩ් ගහන්න ඉන්ටනෙට් එකක්වත් ඉතුරු වෙන් නෑ.
රෙවිලා ඉන්නේ අවුලක් නෑ ස්ටැට්ස් ශේප්නේ රෙවුනට කමක් නෑ. මේක රෙන් නැතුව ගොඩ දාන්න බෑ ඒතරම් ගූ 7 පොලේ ගාල තියෙන්නේ . එනම් එලෝන් මාස්ක් එන්න ඕනේ රෙන් නැතුව ගොඩ දාන්න ඒ ආවත් තොපි විදේස බලවේග කියයි .
උබට මම කලිනුත් වසරේ ඩෝබියා සම්මානේ දුන්නා නේද?
උඹලගේ වටේ ඉන්නේ NGO වලින් පිනට කන බැල්ලියෝ ටිකකුයි, මෙහෙ හුළඟත් එපා කියලා ධනවාදී US, යුරෝප්, ඕස්ට්රේලියා පැනලා මෙහෙ සමාජවාදේ ගැන හීන දකින පොන්නයෝ ටිකයි විතරයි. ගනින් උඹලගේ ලොකුම promote කරන පකයි ටික... ලැට් සුදාගේ පවුලම ඔසී, භාරතගේ පවුලම France.... ඩොබි බහුතරේ ඔය වගේ තමයි. මගෙත් ඉන්නවා නෑදෑ කීප දෙනෙක් හොඳ රටවල PR අරගෙන ලප පොන්නයට එහෙ ඉඳන් උක දෙනවා. උඹලට එහෙම වැඩ කරලා, වැඩ පෙන්නලා හදාගත්ත පදනමක් නෑ, උඹලට තියෙන්නේ විවේචනය කරලා, ගමේ වේස ගෑණි වගේ ඇද කියව කියව හදාගත්ත කුහක minority හැත්තක් විතරයි.
තනිධමනියගේ ගල් කොල්ලෙක් ඇවිත්උබට මම කලිනුත් වසරේ ඩෝබියා සම්මානේ දුන්නා නේද?
Janapathi rata wate yanne, janapathi waya sheershaya wiyadam karamin da? Pakshe fund eken da? kiyala RTI eken ahapu ekek nadda?
අනේ මන්දා බන්, මහින්දව රනිල්වයි එපා නිසානේ උන් කරපුවා වැරදි කියලානේ NPP එක ගෙනාවේ කියලා මාස 6න් අමතක වෙලානේබේරුවලට ඇවිල්ලා බලාපන්. ඒ බැනර් එකයිද ගහලා තියෙන්නේ කියලා.
මහින්ද එහෙම බැනර් ගහපු එක වැරදියි. අනුර ගහන එක හරි.
මරි මෝඩ ජෙපි ලොජික්.
