ගෙදර කට්ටිය M3 පැත්තට හැරෙවුවා

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,010
    8,343
    113
    Kotahena
    My3 ta ගහපු එකෙන් තමයි ලංකාවට හෙන gediya start උන point එක.

    Rajapaksha හොරා කාලා hari කරපු project ඔක්කොම stop කරපු තැන තමයි point එක බංකොලොත් වෙන්න.

    ඕක උනේ නැත්තං gas නැති වෙන්නේ වත් තෙල් නැති වෙන්නේ වත් මොකුත් වෙන්නේ නෑ.