මේ වගේ වොෂ් දාලා ෆ්රෙෂ් එකේ ටවල් එක පිටින් ඉන්න කෙල්ලෙක්ගෙ පස්සෙන් ඇවිත් හේත්තුව දාල ෂේප් එකේ ටවල් එක ගලවල බටන් දෙක ප්රෙස් කරන ගමන් ජිගිය දාන්න ආස කුකුලෝ ඉන්නවද? 


Pelak un hodnnhමාත් ආසයි, නාපු ගමන් නිසා චූ එක එහෙම ෆ්රෙශ් එකට ඇති
හම්මේ ඉතිං මතක් වෙද්දීත්මාත් ආසයි, නාපු ගමන් නිසා චූ එක එහෙම ෆ්රෙශ් එකට ඇති
රානි සදුන් කැටයක් දෙන්න ඕන ගාල නාගන්නඕකුන් නාලා හොඳට අතුල්ලලා ආවොත් තමා බන් දිවක් හරි දාන්න පුළුවන්...
ගද ඇති...Pelak un hodnnh
උබත් අරූට තුවායක් අන්දලා වැඩේට සෙට් වෙයං. ඕන්නං මාත් @හෙළයෙක් ව හාපික් දාල නාවල තුවායක් අන්දවල සයිඩ් එකෙන් සෙට් වෙන්නංතුවා කෙල්ලො කියලා thread එකක් තිබ්බ (දැන් related threads වලට එයි
මට තුවා එවුන් හරි යන්නේ නෑ.උබත් අරූට තුවායක් අන්දලා වැඩේට සෙට් වෙයං. ඕන්නං මාත් @හෙළයෙක් ව හාපික් දාල නාවල තුවායක් අන්දවල සයිඩ් එකෙන් සෙට් වෙන්නං![]()
ඉතිං thin towel එකක් අන්දලා ගනින්කෝමට තුවා එවුන් හරි යන්නේ නෑ.
ස්ලිම් healthy එවුන් තමයි. තුවා anda කියල chappa size ewa අවුල්
යට ලීයෙන් නාරිලතාහිමාලේ ඉන්නවා
අම්මෝ බන්. උඹ කොලු සින් එකේද ඉන්නේ? අපි නම් කෙල්ලොන්ට දිව දාන්නයි ලෑස්තිය. උඹ අරුගේ බිජ්ජ උරන්න්ද හදන්නේ. හපෝ තුක්.ඕන්නං මාත් @හෙළයෙක් ව හාපික් දාල නාවල තුවායක් අන්දවල සයිඩ් එකෙන් සෙට් වෙන්නං![]()
ඒ සරමක් නෙමෙයි. එකි චීත්තයක්අම්මෝ බන්. උඹ කොලු සින් එකේද ඉන්නේ? අපි නම් කෙල්ලොන්ට දිව දාන්නයි ලෑස්තිය. උඹ අරුගේ බිජ්ජ උරන්න්ද හදන්නේ. හපෝ තුක්.