තනිකඩ ජීවිතේ ද, marry කරපු ජීවිතේ ද හොද?

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,563
    6,057
    113
    It depends on the person u marry ban.. thamun wa understand karana . Situation eka therum ganna puluwan.. team player kenek wage ekata ekathu wela wada karanna puluwan gaanu kenek hamba wenawa kiyanne pattama wasanawak.... karuma set wunama. Jeeewithema saaapayak thama
     

    kamal1978

    Well-known member
  • Oct 7, 2023
    312
    1,150
    93
    මම තනිකඩව ගෙදරින් එළියේ වෙනම ජීවත් උනා අවුරුදු 8ක්, කැම්පස් ගියාටත් පස්සේ.... බැන්දේ 31න්, මම ඔය දෙකම හොඳට අත් විඳලා තියෙනවා...බීලා බීලා පාරවල්වල වැටිලා ඉඳල තියෙනවා, සෙට් වෙලා හිටිය කෙල්ලන්ට බෝඩිම්වල, වාහනේ දාගෙන හු..ලා තියෙනවා, ට්‍රිප් ගිහින් තියෙනවා, ගුලි කාලා kg ගහලා තියෙනවා... හැබැයි බැන්ද එක ආතල්...මගේ වයිෆ් මට කවදාවත් බොන්න එපා කියන්නේ නෑ, එළියට යන්න එපා කියන්නේ නෑ, යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා කියන්නේ නෑ... ඔය තනිකඩ හැත්ත කියවන කිසිම හිරවීමක් මටනම් නෑ. මට පොඩ්ඩක් උනේ ඩස්පයා වගේ ඉන්න බෑ පිරිසිදුවට පිළිවලට ඉන්න වෙන එක තමයි.

    පවුලක් කියන්නේ අපේ safe zone එක, ඒකෙ responsibilities තියෙනවා නැත්තේ නෑ, ඒවා මේ කරන්න බැරි තරම් ලොකු මාර ඒවා නෙවෙයි. ඒක ගන්න බැරි කොන්ද පණ නැති පො..සියෝ තමයි තනිකඩව ඉන්නවා කිය කිය හැමිනෙන්නේ. හැබැයි family එකක benefits ගොඩක් තියෙනව. හෙට මම අසනීප උනොත් වයිෆ් මාව බලාගන්නවා, මම ඉල්ලන ඕනෙම දෙයක් හදලා දෙනවා කෑමට, ඇඳුම් ටික සෝදලා මැදලා දෙනවා, මානසිකව වැටුනම ශක්තියක් වෙනවා.

    අපේ තාත්තා දන්න තනිකඩ නාකියෙක් ඉන්නවා ඌ මොකක් හරි කියාගෙන අපේ ගෙදර රිංගනවා, ඌත් තරුණ කාලේ බඩු ගගහා වටේ ඇවිදලා දැන් ඩයල් එකට කවුරුවත් නෑ, අපි දවස් කීපයක් මූව මගෑරලා හිටියා ඒත් ආයේ එනවා, මුට දැන් අමාරුයි, බෙහෙත් පෙත්තක්වත් දෙන්න එකෙක් නෑ, නෑදෑ ගෙවල්වලත් හැමදාම තියාගන්නේ නෑනේ බැරිම තැන අපේ තාත්තා කෙලින්ම කිව්වා එන්න එපා කියලා. ඒ නිසා මම කියන්නේ උඹල තනිකඩව ඉන්නවනම් හිටහල්ලා, හැබැයි ප..යලා මැරෙන්ඩ වැටුනම යාලුකම් කියාගෙන ගෙවල්වල රින්ගන්නනම් එපා!!!
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    මම තනිකඩව ගෙදරින් එළියේ වෙනම ජීවත් උනා අවුරුදු 8ක්, කැම්පස් ගියාටත් පස්සේ.... බැන්දේ 31න්, මම ඔය දෙකම හොඳට අත් විඳලා තියෙනවා...බීලා බීලා පාරවල්වල වැටිලා ඉඳල තියෙනවා, සෙට් වෙලා හිටිය කෙල්ලන්ට බෝඩිම්වල, වාහනේ දාගෙන හු..ලා තියෙනවා, ට්‍රිප් ගිහින් තියෙනවා, ගුලි කාලා kg ගහලා තියෙනවා... හැබැයි බැන්ද එක ආතල්...මගේ වයිෆ් මට කවදාවත් බොන්න එපා කියන්නේ නෑ, එළියට යන්න එපා කියන්නේ නෑ, යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා කියන්නේ නෑ... ඔය තනිකඩ හැත්ත කියවන කිසිම හිරවීමක් මටනම් නෑ. මට පොඩ්ඩක් උනේ ඩස්පයා වගේ ඉන්න බෑ පිරිසිදුවට පිළිවලට ඉන්න වෙන එක තමයි.

    පවුලක් කියන්නේ අපේ safe zone එක, ඒකෙ responsibilities තියෙනවා නැත්තේ නෑ, ඒවා මේ කරන්න බැරි තරම් ලොකු මාර ඒවා නෙවෙයි. ඒක ගන්න බැරි කොන්ද පණ නැති පො..සියෝ තමයි තනිකඩව ඉන්නවා කිය කිය හැමිනෙන්නේ. හැබැයි family එකක benefits ගොඩක් තියෙනව. හෙට මම අසනීප උනොත් වයිෆ් මාව බලාගන්නවා, මම ඉල්ලන ඕනෙම දෙයක් හදලා දෙනවා කෑමට, ඇඳුම් ටික සෝදලා මැදලා දෙනවා, මානසිකව වැටුනම ශක්තියක් වෙනවා.

    අපේ තාත්තා දන්න තනිකඩ නාකියෙක් ඉන්නවා ඌ මොකක් හරි කියාගෙන අපේ ගෙදර රිංගනවා, ඌත් තරුණ කාලේ බඩු ගගහා වටේ ඇවිදලා දැන් ඩයල් එකට කවුරුවත් නෑ, අපි දවස් කීපයක් මූව මගෑරලා හිටියා ඒත් ආයේ එනවා, මුට දැන් අමාරුයි, බෙහෙත් පෙත්තක්වත් දෙන්න එකෙක් නෑ, නෑදෑ ගෙවල්වලත් හැමදාම තියාගන්නේ නෑනේ බැරිම තැන අපේ තාත්තා කෙලින්ම කිව්වා එන්න එපා කියලා. ඒ නිසා මම කියන්නේ උඹල තනිකඩව ඉන්නවනම් හිටහල්ලා, හැබැයි ප..යලා මැරෙන්ඩ වැටුනම යාලුකම් කියාගෙන ගෙවල්වල රින්ගන්නනම් එපා!!!
    Wife maloth?
     
    • Haha
    Reactions: c gate

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,125
    4,278
    113
    Sri Lanka
    කසාද බැඳපු කට්ටියගෙ හීනෙ තනිකඩව ඉන්න එක. තනිකඩව ඉන්න උන්ට බෝරින් වෙලි කසාද බඳින එක හොඳයි කියල හිතෙනව.

    මගේ මතේ කසාදත් බැඳල ජීවිතේ ෆන් එකේ ගෙව්ව නම් හරි.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,921
    167,676
    113
    එකමත් එක රටක
    තනිකඩ තමයි හොද !!

    Wife maloth?
    තනිකඩව ඉදල , වයසට ගියාම සල්ලි වලින් පන්සලක් හදාගෙන මහන උනාම හරි . එතකොට වයසට ගියාම දායකයෝ බලාගනී . :P
    ඔය බැන්දා කියන උන්ගේ ගෑනු පෝලිමට ඇවිත් හොයල බලයි ගෙදර මිනිහට ත් බැන බැන ...
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 9:47 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    තනිකඩ තමයි හොද !!


    තනිකඩව ඉදල , වයසට ගියාම සල්ලි වලින් පන්සලක් හදාගෙන මහන උනාම හරි . එතකොට වයසට ගියාම දායකයෝ බලාගනී . :P
    ඔය බැන්දා කියන උන්ගේ ගෑනු පෝලිමට ඇවිත් හොයල බලයි ගෙදර මිනිහට ත් බැන බැන ...
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 9:47 PM
    Dan inna un kalin generation eka wage adiyda ban man nan hitanne 50 passe hena set ekak marila idiy
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,297
    6,006
    113
    Gani 45 50 wage maloth mokada karanne
    උඹට උනා වගේ හුකන්නත් ඉස්සෙල්ල ගෑනි පිට ගියොත් මොකද කරන්නේ කියල මුන්ට කියල දිපන්...
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    උඹට උනා වගේ හුකන්නත් ඉස්සෙල්ල ගෑනි පිට ගියොත් මොකද කරන්නේ කියල මුන්ට කියල දිපන්...
    Godundme ekak dala ubata 1000k danna kiyanawa
     
    • Haha
    Reactions: Yudewwa

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,127
    5,927
    113
    canada
    බදින කෙල්ල අනුව තමයි. මෙතන කිහිපදෙනෙක් කිව්වා වගේ ගැණු ස්වාබවයෙන්ම ටිකක් හරි අවුල්. අවුල් අඩු කෙල්ලෙක් හොයාගන්න
     
    • Like
    Reactions: lima20

    kamal1978

    Well-known member
  • Oct 7, 2023
    312
    1,150
    93
    Wife maloth?
    වයස තිබ්බොත් වෙන එකක් බඳිනවා නැත්තන් ළමයි එක්ක ඉන්නවා... කෝච්චිය පීලි පැන්නොත් කියලා පයින්ම යනවා කියලා හිතුවොත් possibilities දෙකක තියෙනවා, එකක් කෝච්චිය හැප්පෙන්නේ නෑ, දෙක කෝච්චිය පීලි පැනලා ඉතුරු ටික පයින් යන්න වෙනවා. එහෙම හිතලා පයින්ම යනවා කියලා හිතන එකාට certainly කෙලවෙනවා! මගදි කකුල් රිදෙද්දි අමාරු වෙද්දි කෝච්චි ගිහින්! එතකොට ඉතින් අමාරු උනත් උක පාරේ ඇද ඇද හරි යන්නම වෙනවා!
     

    hesian99

    Well-known member
  • Jul 17, 2020
    3,418
    4,297
    113
    Gampaha
    මචන් මට තවම 23 යි මන් ගොඩක් දකිනව තනිකඩ ජීවිතේ පට්ට බඩු ගහනවා කුඩු ගහනවා ටයිප් 40 පැනපු නාකි , උන් ඔක්කොටම විකාර උබට කැරි ගටක් තියනවා නම් අවුලක් නෑ හැබැයි ගොඩක් උන් මට තේරෙන විදිහට නම් බැන්දේ නෑ කියන්නේ පැනලා ඉන්නේ

    ගෑනුත් එපා වෙනවා තමයි හැබැයි ඉතින් උන්නැතුව ඉන්න එකත් එපා වෙනවා
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,006
    12,094
    113
    මම තනිකඩව ගෙදරින් එළියේ වෙනම ජීවත් උනා අවුරුදු 8ක්, කැම්පස් ගියාටත් පස්සේ.... බැන්දේ 31න්, මම ඔය දෙකම හොඳට අත් විඳලා තියෙනවා...බීලා බීලා පාරවල්වල වැටිලා ඉඳල තියෙනවා, සෙට් වෙලා හිටිය කෙල්ලන්ට බෝඩිම්වල, වාහනේ දාගෙන හු..ලා තියෙනවා, ට්‍රිප් ගිහින් තියෙනවා, ගුලි කාලා kg ගහලා තියෙනවා... හැබැයි බැන්ද එක ආතල්...මගේ වයිෆ් මට කවදාවත් බොන්න එපා කියන්නේ නෑ, එළියට යන්න එපා කියන්නේ නෑ, යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා කියන්නේ නෑ... ඔය තනිකඩ හැත්ත කියවන කිසිම හිරවීමක් මටනම් නෑ. මට පොඩ්ඩක් උනේ ඩස්පයා වගේ ඉන්න බෑ පිරිසිදුවට පිළිවලට ඉන්න වෙන එක තමයි.

    පවුලක් කියන්නේ අපේ safe zone එක, ඒකෙ responsibilities තියෙනවා නැත්තේ නෑ, ඒවා මේ කරන්න බැරි තරම් ලොකු මාර ඒවා නෙවෙයි. ඒක ගන්න බැරි කොන්ද පණ නැති පො..සියෝ තමයි තනිකඩව ඉන්නවා කිය කිය හැමිනෙන්නේ. හැබැයි family එකක benefits ගොඩක් තියෙනව. හෙට මම අසනීප උනොත් වයිෆ් මාව බලාගන්නවා, මම ඉල්ලන ඕනෙම දෙයක් හදලා දෙනවා කෑමට, ඇඳුම් ටික සෝදලා මැදලා දෙනවා, මානසිකව වැටුනම ශක්තියක් වෙනවා.

    අපේ තාත්තා දන්න තනිකඩ නාකියෙක් ඉන්නවා ඌ මොකක් හරි කියාගෙන අපේ ගෙදර රිංගනවා, ඌත් තරුණ කාලේ බඩු ගගහා වටේ ඇවිදලා දැන් ඩයල් එකට කවුරුවත් නෑ, අපි දවස් කීපයක් මූව මගෑරලා හිටියා ඒත් ආයේ එනවා, මුට දැන් අමාරුයි, බෙහෙත් පෙත්තක්වත් දෙන්න එකෙක් නෑ, නෑදෑ ගෙවල්වලත් හැමදාම තියාගන්නේ නෑනේ බැරිම තැන අපේ තාත්තා කෙලින්ම කිව්වා එන්න එපා කියලා. ඒ නිසා මම කියන්නේ උඹල තනිකඩව ඉන්නවනම් හිටහල්ලා, හැබැයි ප..යලා මැරෙන්ඩ වැටුනම යාලුකම් කියාගෙන ගෙවල්වල රින්ගන්නනම් එපා!!!
    bandala gani wate yanna puluwan, devorce wela umbata nadaththu gewanna wenna puluwan, wayasata giyama balanne nathi wenna puluwna, ehema naththan gani umbata wada ikmanin leda wela ganita umbata salakanna wenna puluwan..

    oya nice wife bad wenna 5min athi..

    yako eliyata bassama husband la, BF la ekka ena ganu seen ekata ena tharama dakkama hithenawa 95% wath couple wala ganu ussana eka maha deyak nemei kiyala..
     

    kamal1978

    Well-known member
  • Oct 7, 2023
    312
    1,150
    93
    bandala gani wate yanna puluwan, devorce wela umbata nadaththu gewanna wenna puluwan, wayasata giyama balanne nathi wenna puluwna, ehema naththan gani umbata wada ikmanin leda wela ganita umbata salakanna wenna puluwan..

    oya nice wife bad wenna 5min athi..

    yako eliyata bassama husband la, BF la ekka ena ganu seen ekata ena tharama dakkama hithenawa 95% wath couple wala ganu ussana eka maha deyak nemei kiyala..
    උඹ වාහනේ එළියට ගත්තම හැප්පෙන්න පුළුවන්, මැරෙන්න පුළුවන්, ජීවිත කාලෙම ඔත්පල වෙන්න පුළුවන්..... උඹ අලුතෙන් පුකත් දීලා ගන්න ගෙදර නාය යන්න පුළුවන්, ගිණි ගන්න පුළුවන්, කඩා වැටෙන්න පුළුවන්.... උඹ බොන බෙහෙත් විස වෙන්න පුළුවන්, උඹ කන කෑම හිරවෙන්න පුළුවන්, උඹ නගින ප්ලේන් එක කඩා වැටෙන්න පුළුවන්, උඹ බල්බ් එක දාන ස්විච් එකෙන් කරන්ට් වදින්න පුළුවන්...

    මෝල කර උනාම කොන්ඩම් එකත් නැතුව STD හැදුන දාර බඩුවල පුකේ බිජ්ජ ඔබන එවුන් කසාදෙ ජීවිතේ මෙහෙම වෙන්න පුළුවන් අරහෙම වෙන්න පුළුවන් කිය කිය ගණන් හදනවා! :ROFLMAO:
     

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,393
    41,421
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    Bf10ID0.jpeg