තනිකඩ ජීවිතේ ද, marry කරපු ජීවිතේ ද හොද?

AdoMageHitha

Member
Jul 26, 2026
21
6
3
hukanawa dala, umba honda topiyak kanna hadanne puthe, hama ganima toxic ban eka eka widiyata, aka adu wadi wenawa thiyena situation eke hatiyata, honda ganu kiyala jathiyak na,enne honda adu wadi gaanu, oka therum nogena marry karoth jivath wenna amarui, dawas dekak living together endala Life was Fun wen na suddah, ado umba sirawatada kiyanne
Sira.ganu 100% toxic.hama athinm perfect ganiyek bandath mokkhri toxic trait ekak tynwmy.it's on their genes.moda pakekne mu

Nula dapu ekata kiynna tiyenne ubat e toxic trait handle krnn pluwn nm, hoda financial stability ekak tynwnm badapn.anik dn ganunt social media nisa unge expose eka wedi mokakhri gon huttak dkkot eka sira kiyala gnnwa.ewat blpn
 

thota_langa_sirikkiya

Well-known member
  • Jan 30, 2017
    390
    349
    63
    ගෙදර
    Sira.ganu 100% toxic.hama athinm perfect ganiyek bandath mokkhri toxic trait ekak tynwmy.it's on their genes.moda pakekne mu

    Nula dapu ekata kiynna tiyenne ubat e toxic trait handle krnn pluwn nm, hoda financial stability ekak tynwnm badapn.anik dn ganunt social media nisa unge expose eka wedi mokakhri gon huttak dkkot eka sira kiyala gnnwa.ewat blpn
    ouw ban sirawatama mama dakapu deyak thamai oka, aka primitive kale edanma ena case ekakda koheda, kchchra honda ganiyek unath mokak hrima awulak thiyenawa, family ekak maintain krnawa kynne hena mentally karima struggle ekak, mokda oka balanace karanna thiyena variables wadi, hithahan gal yuge kale edan minissunge awashyatha wenas wechcha thrama, habai end of the day apita one kannai,sukannai,hondta nidgannai, habai me thuna maintain karanna apita den kchchra dewal maintain karanna wela thiyenawada, family ekak kiyannema karima responsibility ekak, ganunta technology evolvement ekka essra wage newei sahenna option wedi den, ethakota un komath unstable almost, so life is fucking disaster unless if you dont have stable and balance in everything, but bitter truth is no one in this world with hapiness all day, @Emios sasara dukai neda ban, @Nidarshana_k umba oya gani kchchra den danan hitiyath balapan bandala maasayk dekak yanakota enna gani eta kalin hitpu ganimada kiyala, loweth wenas, ehema nowunoth buddhism kynneth patta boruwak wenawa, eka nisa me dewal denagena badapan, mokda athakota aduma umba dannawa mehema deyak wenkota meka thamai nature eka kiyla understand wenna
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,814
    3,399
    113
    ගෑනිට යටවෙලා ඉන්න වෙන්නෙ

    image.png
    play wenne na ne :(
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,898
    3,395
    113
    den mid 30s wala inne. podi ekek innawa. Me weddi ekata indapu yakuwo okkoma marry karala lamayi innawa.

    Single inna yaluwo 4k 5k innawa. Unta set wenna kawurut naa, issara daapu artal daanna kattiya naa. Office eke inna podi kollo kello ekka tamai set wenne.
    E arunama un set eka ikmanatama marry karala settle wenna inne.

    Mid 30s wala inna single genu nam deppress wela inne wage penawa. E dawas wala bendapu neti auntyla wage tika tika toxic wegena enawa.

    Pirimi tika nam tawama artal eke, apita wada selfless widiyata innawa unta ehema inna puluwan nisa. Et godak un marry karapu neti eka gena worry wenawa. Oya set eke amma, tattage commitments, salli madi prashna wala hira wela inna aya innawa. unta marry karanna beri wela tyenne e prashna nisa. 1k witarak innawa artal ekata marry nokara innawa kiyana. Hebeyi u uge life eket lokuwata success wela naa. Plain single life ekak tyenne. Hebeyi u sathutin innawa wage penawa.

    Marry karana eka umbe aasawal walin ekak nam, parakku nowi karapan.

    Married, or single life deken mokakda honda kiyala hithaganna beruwa innagaman, marry karata kelawena level eka issue ekak(financially, sexually) nettann et marry karapan. wayasa 30ta wedi nam 25-30 atare kellek bandot mul kale podi fun ekak gannat puluwan. 30+ wunama same age gaanu nam karagahannepa mala wathayak wenawa.

    bandinnatuwa inna aasa nam nobanda indapn. bandot rat race eke yannama wenawa. Eka yaddi family life eke achievements tamai satutu wenna tyenne. Financial background eka anuwa wenas wenawa. Honda financial backgrounds tyena un loku loku dewal achieve karana gaman satutu wenawa. neti un bohoma amaruwen jiwath wenagaman lamayinge achievements diha balan satutu wenawa.

    badu gaseema gena nam worry wenna epa. Marry kalat eka nam karaganna puluwan kahilla tyenawa nam. :P. Hebeyi parissamin. badu gahannona nisa bandinne na kiyana unge bayila ahannat epa. ehema kiyana godak un responsibilities ganna berikama nettan wena psychological issue ekak nisayi bandinne netiwa inne.
     
    • Like
    Reactions: jennt

    nidarsha91

    Well-known member
  • Ko hutto job..badala knne kos da
    ජොබ් එක හම්බෙද්දි තෝ නාකි වෙලා ඉඳී. අපිත් ඔහොම හිතුව කාලයක්. කෙල්ලෙක් දැක්කොත් කතා කරල ජීවිතයක් පටන් ගනින්. ශරීරෙට ඕන දෙවල් දුන්නෙ නැත්තන් ඒක ලෙඩ වෙනව බන්. ස්ට්‍රෙස් කන්ට්‍රෝල් කරන්න බැරුව උඹේ එෆීශියන්සිත් බහිනව. අනික හැම කෙල්ලම හුත්ත නළලෙ ඔබාගෙන හැමිනෙන්න හදන්නෙ නෑ. ඇතුලෙ ඉන්න සතාව අඳුනගන්න කෙල්ලොත් ඉන්නව. උත්සාහ කරල බලපන්.
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,617
    9,107
    113
    ජොබ් එක හම්බෙද්දි තෝ නාකි වෙලා ඉඳී. අපිත් ඔහොම හිතුව කාලයක්. කෙල්ලෙක් දැක්කොත් කතා කරල ජීවිතයක් පටන් ගනින්. ශරීරෙට ඕන දෙවල් දුන්නෙ නැත්තන් ඒක ලෙඩ වෙනව බන්. ස්ට්‍රෙස් කන්ට්‍රෝල් කරන්න බැරුව උඹේ එෆීශියන්සිත් බහිනව. අනික හැම කෙල්ලම හුත්ත නළලෙ ඔබාගෙන හැමිනෙන්න හදන්නෙ නෑ. ඇතුලෙ ඉන්න සතාව අඳුනගන්න කෙල්ලොත් ඉන්නව. උත්සාහ කරල බලපන්.
    Try karana hema kellma ba kiynoo. Boot ekkut kawa.
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • Man me ahanna hitiye meka rahaida? Aru forehead vein eka ilippenna uranne
    පොන්න හු*න සමනලයෙක්ද බන් උඹ? කෙල්ලෙක් දැක්කම ආසාවක් හිතෙන්නෙ නැද්ද? ආම්පිට් එකක්, බට් එකක්, බ්‍රෙස්ට් එකක් කියන්නෙ නියම ස්ට්‍රේට් පිරිමියෙක්ට නියුට්‍රිශන් බන්. දවසෙ තිස්සෙම අතේ ගැහුවත් ඒ රිවෝඩ්ස් හම්බෙන්නෙ නෑ

    Try karana hema kellma ba kiynoo. Boot ekkut kawa.
    මම 2018 හොස්පිටල් ගියා බ්‍රේක් අප් එකෙන් පස්සෙ. හොඳ වෙලාවට හිටියෙ ලේඩි ඩොක්ටර් කෙනෙක් නෙවිල් එකේ. මගෙන් ඇහුවෙ ලංකාවෙ ඉන්නෙ එක කෙල්ලද කියල. නිකන් මෝඩයෙක් වෙන්නෙ නැතුව වෙන කෙල්ලෙක් හොයාගන්න කිව්ව. මටත් එකම කියල හිතාගෙන හොඳටම හුකාගත්ත කාලයක් තියෙනව. ඒත් එලියට බැහැල බලපන් තව කොච්චර පන තියෙන කෙල්ලො ඉන්නවඩ කියල
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 8:31 PM

    Gani 45 50 wage maloth mokada karanne
    ලන්කාවෙ නීතියක් නෑ ගෑනිගෙ වලට උඹේ කුකුළ කපල දාන්න ඕනෙ කියල. උඹව මෙච්චර කාලයක් ආශ්‍රය කරද්දි මම දැක්කෙ උඹට නගින්නෙ නෑ වගේ සීන් එකක් තියෙනව
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 8:32 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,628
    67,977
    113
    පොන්න හු*න සමනලයෙක්ද බන් උඹ? කෙල්ලෙක් දැක්කම ආසාවක් හිතෙන්නෙ නැද්ද? ආම්පිට් එකක්, බට් එකක්, බ්‍රෙස්ට් එකක් කියන්නෙ නියම ස්ට්‍රේට් පිරිමියෙක්ට නියුට්‍රිශන් බන්. දවසෙ තිස්සෙම අතේ ගැහුවත් ඒ රිවෝඩ්ස් හම්බෙන්නෙ නෑ


    මම 2018 හොස්පිටල් ගියා බ්‍රේක් අප් එකෙන් පස්සෙ. හොඳ වෙලාවට හිටියෙ ලේඩි ඩොක්ටර් කෙනෙක් නෙවිල් එකේ. මගෙන් ඇහුවෙ ලංකාවෙ ඉන්නෙ එක කෙල්ලද කියල. නිකන් මෝඩයෙක් වෙන්නෙ නැතුව වෙන කෙල්ලෙක් හොයාගන්න කිව්ව. මටත් එකම කියල හිතාගෙන හොඳටම හුකාගත්ත කාලයක් තියෙනව. ඒත් එලියට බැහැල බලපන් තව කොච්චර පන තියෙන කෙල්ලො ඉන්නවඩ කියල
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 8:31 PM


    ලන්කාවෙ නීතියක් නෑ ගෑනිගෙ වලට උඹේ කුකුළ කපල දාන්න ඕනෙ කියල. උඹව මෙච්චර කාලයක් ආශ්‍රය කරද්දි මම දැක්කෙ උඹට නගින්නෙ නෑ වගේ සීන් එකක් තියෙනව
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 8:32 PM
    Uba patta pressure ekaka neda inne
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,628
    67,977
    113
    දැන් නෑ බන්. බිස්නස් එක ගොඩ දාගන්න ගූ කට්ටක් කෑව. දැන් 2000න් පස්සෙ හුරුබුහුටි කෙල්ලෙක් ඉන්නව කතා බහ කරන්න
    Uba hena pressure ekaka wage tama mata terenne
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • Uba hena pressure ekaka wage tama mata terenne
    දැන් හැපනින් බන්. අද ජීවත් වෙනව. කියන්න තියෙන දේ මූනට කියනව. සැපේ ඉන්නව. හැබැයි ඒක හැම එකාටම පෙන්නන්නෙ නන් නෑ. මොකද හුඟාක් උන් කැමතිම අපිට කෙලවිලා තියෙනව දකින්නනෙ. එහෙම උන්ට උන්ගෙ ආතල් එක ගන්න දීල මම මගෙ ආතල් එක ගන්නව සැරටම