Dialog Fiber ඇවිල්ල

weere_singhe

Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,434
    113
    Home connection denna DP dala thiyena area wala denawa. Kalinuth dunne.
    නුවර පැත්තේ ඉදන් නාවලපිටිය හරහා හැටන් පැත්තට ලයින් එකක් ඇදලා තියෙනවා,
    අවිස්සාවේල්ල පැත්තේ ඉදන් හැටන් පාරේ තව ලයින් එකක් අදින්න කණු දාලා තියෙනවා,
    ඒ එක ලයින් එකක වත්නම් DB බොක්ස් දැක්කේ නෑ.. ගිනිගත්හේන ටවර් එකට නම් ෆයිබර් ලයින් එකක් දීලා තියෙනවා.
     

    shepard1500

    Active member
  • Apr 9, 2025
    230
    190
    43
    koheda dp dala thiyenne
    boru baila
    strictly apartment only
    Website eke dala thiyena lanes wala athi.

    නුවර පැත්තේ ඉදන් නාවලපිටිය හරහා හැටන් පැත්තට ලයින් එකක් ඇදලා තියෙනවා,
    අවිස්සාවේල්ල පැත්තේ ඉදන් හැටන් පාරේ තව ලයින් එකක් අදින්න කණු දාලා තියෙනවා,
    ඒ එක ලයින් එකක වත්නම් DB බොක්ස් දැක්කේ නෑ.. ගිනිගත්හේන ටවර් එකට නම් ෆයිබර් ලයින් එකක් දීලා තියෙනවා.
    ditwa case eken passe announcement ekak dala thibbane fibre backbone routes wadi karanawa kiyala. Owa ehema ekak wennathi
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 4:59 PM
     
    • Like
    Reactions: weere_singhe

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,005
    21,211
    113
    Website eke dala thiyena lanes wala athi.


    ditwa case eken passe announcement ekak dala thibbane fibre backbone routes wadi karanawa kiyala. Owa ehema ekak wennathi
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 4:59 PM
    oya website eke thiyenea apparmet eka laga inne
    denne baha kiyala kiwwa
    oya road dala thibbata
    denne naha
    apartment witaray
    un komath kamathi naha fiber gedarata ganna kota
    air fiber eka thama market karanne

    Kotte, Nugegoda Area wala para dige DP dala thiyenne.
    apartment witaray
    really dont know whts point of putting the road names
    just for show
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 8:09 PM
     

    Sam Rock

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    1,189
    597
    113
    Dubai
    ලංකාවේ මොකක්ද බන් Best 4G Connections තියෙනේ. ඩයලොග් ලබ්බ තමයි ගෙදර පාවිච්චි කරන්නේ. හෙන slow. dialup connection එකක් වගේ. මල පනිනවා ඉතින්. permanent Fiber connection එකක් ගන්න විදියක් නෑ travel කේස් එකක් නිසා. wife school වැඩකට මොකක් හරි download කරන්න ගියාමත් මාර වෙලාවක් යනවා බන්. තිත්තයි
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,005
    21,211
    113
    ලංකාවේ මොකක්ද බන් Best 4G Connections තියෙනේ. ඩයලොග් ලබ්බ තමයි ගෙදර පාවිච්චි කරන්නේ. හෙන slow. dialup connection එකක් වගේ. මල පනිනවා ඉතින්. permanent Fiber connection එකක් ගන්න විදියක් නෑ travel කේස් එකක් නිසා. wife school වැඩකට මොකක් හරි download කරන්න ගියාමත් මාර වෙලාවක් යනවා බන්. තිත්තයි
    Dialog air fiber is good