Dialog Airfibre නිකං දෙනවලු

uajanath

Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,551
    1,933
    113
    Sirawatama kiyanne SLT data usage eka balalama naha Unlimited gatta da idan. Dialog tv wisikkala TV box ekek gahuwa 4K 😍
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: netnet and Yudewwa

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,144
    54,890
    113
    Colombo
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data

    ඔච්චර මොනවටද බන් යූස් වෙන්නෙ ? IPTV බලනවද ?
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,551
    1,933
    113
    ඔච්චර මොනවටද බන් යූස් වෙන්නෙ ? IPTV බලනවද ?
    Mata htha gannath ba heavy use kraddi 1-2TB panna nisa

    Normal ma use kra last month wadiya extra dewal nokara, eth 31st wedi 420gb wage use karala thibba,

    Iptv tyanawa ban balanna welawak na

    Danata man max 2TB wage thama use karala tyanne slt eke fibre
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: Yudewwa and lilman

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,321
    6,031
    113
    SLT 450 GB normal use gedara
    අම්මෝ 450GB මොනවද කරන්නේ?

    Mata htha gannath ba heavy use kraddi 1-2TB panna nisa

    Normal ma use kra last month wadiya extra dewal nokara, eth 31st wedi 420gb wage use karala thibba,

    Iptv tyanawa ban balanna welawak na

    Danata man max 2TB wage thama use karala tyanne slt eke fibre
    උඹේ ඉන්ටෙර්නෙට් එක අල්ලපු ගෙවල් වල උනුත් හොරාට පාවිච්චි කරනවද කොහෙද බොලේ.
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:24 PM
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,700
    8,452
    113
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data
    apo wadak na kiyala. mage tibbe SLT fiber 40+ 60 web family 😁 dan nikanmma 350 GB yanawa Masekata. mama gedara nathiwa oya gana.