Dialog Fiber ඇවිල්ල

weere_singhe

Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,049
    1,429
    113
    එයාලා දැන් රට පුරාම ෆයිබර් රින් එකක් දාගෙන යනවා.
    මම දැක්ක විදිහට එයාලා ටාගට් කරන්නේ එයාලගේ ටවර් වලට ෆයිබර් ලින්ක් එකක් දෙන්න.
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    989
    542
    93
    ඕකට කියන්නේ Air Fiber කියල නේද?
    මට තෙරෙන විදියට Tower එකට Fiber දීලා තියෙන්නේ..
    අපිට tower එකත් එක්ක connect වෙන්න wireless unit දෙනවා..
    ඒකෙන් මොකක් හරි access point / filter gateway එකක් හරහා ඒගොල්ලන්ගේ fiber line එකට සම්බන්ධ වෙනවා..
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,929
    167,701
    113
    එකමත් එක රටක
    මගේ තිබ්බ router එකේ wifi වැඩ නැතුව අලුත් එකක් මාරු කරන් ආවා , ඒ මගුල auto offline යනවා එක එක වෙලාවට .
    එකේ අවුලක් කියලා ඊට පස්සේ ඒ අලුත් එක දීල තව අලුත් එකක් ගෙනාව ඒකත් එහෙමයි .
    දැන් වෙන කොහේ හරි dialog එකකට යන්න ඕනේ වෙන ජාතියේ model එකක් ගන්න . ටෙක්නිකල් එකේ උන් දන්නෙත් නෑ කේස් එක . ..
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,191
    3,152
    113
    ඕකට කියන්නේ Air Fiber කියල නේද?
    මට තෙරෙන විදියට Tower එකට Fiber දීලා තියෙන්නේ..
    අපිට tower එකත් එක්ක connect වෙන්න wireless unit දෙනවා..
    ඒකෙන් මොකක් හරි access point / filter gateway එකක් හරහා ඒගොල්ලන්ගේ fiber line එකට සම්බන්ධ වෙනවා..
    That is called 5G 😋

    Air Fiber kiyanne un dagattu branding term ekak. 5G router ekak denne
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    989
    542
    93
    That is called 5G 😋

    Air Fiber kiyanne un dagattu branding term ekak. 5G router ekak denne
    ඔයා කියන්නේ කියල AirFiber දෙන්නේ 5G කියල ද?
    Dialog Fiber කියන්නේ වෙනම ගෙදරටම Fiber Line එකක් එනවා කියල ද
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,569
    21,127
    113
    Panadura
    එපා එපා එපා අපිට ඕවා එපා
    දකින දකින මල් වල කටු ඇන ගන්නට එපා